Danne Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Jag bara undrar jag tycker VC och the getaway... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Om du räknar med james bond nightfere det har svåraste uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 När jag valde dom här då menade jag gta liknande spel. Att få uppdrag och göra dom i stan etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 "Comand & Conquer: Cover Operations" Har helt klart svårast uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 "Comand & Conquer: Cover Operations" Har helt klart svårast uppdrag! Det var ju inget GTA-liknande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Nää men det här är ingen "GTA Topic" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Nää men det här är ingen "GTA Topic" Ja men läs lite innan du postar! Danne sa ju: "När jag valde dom här då menade jag gta liknande spel. Att få uppdrag och göra dom i stan etc " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Mafia har svåra uppdrag!! Satt fast i 3 veckor i hamnen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Vote: » GTA:VC Varför?: » Säger er namn som Deth Row, The Driver eller No escape? något?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Säger er namn som Deth Row, The Driver eller No escape? något?? Så jädra svåra e dom ju faktiskt inte, Mafia eller the Getaway har säkert svårare uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 The getaway har det allras svåraste uppdragen av alla. Det är det uppdraget där man ska döda polis chefen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Så jädra svåra e dom ju faktiskt inte, Mafia eller the Getaway har säkert svårare uppdrag. Har inte spelat Mafia el. TG så jag kan inte utala mig i den saken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Ja men läs lite innan du postar! Danne sa ju: "När jag valde dom här då menade jag gta liknande spel. Att få uppdrag och göra dom i stan etc " Oj! det missade jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts