ZliPp Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Konsolerna och PC'n måste ju ha liknade prestanda för att spelet ska funka på båda eller hur? Jaja, jag bara skrev något. Det är ju bara påhittat. Redigerad 2 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Namn: Naken Från filmen "Naken" Story: Som i filmen har man haft svensexa och vaknar upp i en lägenhet helt naken med en kondom i röven. Man ska sedan ta sig därifrån och lyckas med att komma till brölloppet m.m Features: Stor värld: Hela Stockholm med förorter och lansbygd Vapen: Mja.. Sno vad som helst! Pistoler från polisen, m.m. alla föremål går att ta upp och användas. Fordon: Över 250 fordon. Bilar, motorcyklar, cyklar m.m Det går att lifta, prata med folk, sno saker m.m Alla hus och byggnader går att gå in i. Konsol: PS3, PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det är ju bara påhittat. Nehe? Är det? Förresten, finns The Punisher som spel älskar den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Förresten, finns The Punisher som spel älskar den filmen. Jao! Ganska kul, tanka demot här. Btw, tar bort systemkraven. Redigerad 2 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Dark Angel Season 3: the game Format: Revolution, PC Kärringen mot strömmen Redigerad 2 augusti, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Mitt. 2disc DVD Okändsoldat: Finnish heroes of WWII.. genre: Action/historia. format: PC, PS3. rek.: 18+ (våldsamt +fula ord). Ute i butik: 20 December 2009. Utgivare: (kom inte på någon). inledning: Följ med Finland i deras historia, om andra världs kriget. Håll Scandinavien borta från undergången av kommunism. Features: Finns 50 olika vapen, 60 olika fordon allt från hav till land från land till himmeln. Skapa din ägen karaktär och namn: gå i militären och förtjäna din rank själv, samt din sort (t.ex. maskingevärist, prickskytt, soldat, medicinerare m.fl. ), sen Ingår du i en grupp som kanske ledare. För att över leva: Man måste: äta, jaga, lägga upp tält, sova och hålla vakt. Man kan förtjenar medaljer och högre rang efter en god strid. svårigheten e simulation (som på riktigt). Striderna har real time (så man måste ägna någon timme i varje strid, spelet sparar automatiskt omärkbart per 5 minut. och omgivningen e också förstörbar, man kan t.ex: spränga bunkrar, bränna ner skog, spränga upp mark, spränga hus m.m. Blir man skad skjuten måste man kalla på medicinerare före det e försent, skotthål efter träffar. Multi-player: Blir ungefär som BF, man kan t.ex. respawna. System krav: 8GB fritt utrymme samt 500MB för spar filerna. Intel-pentium 4 processor. 400 MB RAM. 160 MB DirectX 9.0 Grafikkort. Multi-player game: 1mbit. bredband eller högre. LIL-brorssan och jag hjälptes åt. Det är inte ett filmlicensspel (eller finns det en film som heter så)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Det är inte ett filmlicensspel (eller finns det en film som heter så)? Jopp, den e från 50-60 talet svart vit men jag älskar den Men knappast får ni se den på tv, jag tittar på den på finlands national dag på en av kanalerna svensk text EDIT: Äkta namnet e: Tuntematon Sotilas. Redigerad 2 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 CoD är till mesta dels baserad på Enemy at the gates (allafall ryska kampanjen). Brothers in arms är baserda mycket på band of brothers. Sen kommer jag inte ihåg många ww2 spel som jag har spelat. Men jag menar att det finns 30 filmer men nästan inte alla har något med nån film i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts