Eyeball Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 1. Jag tycker hjulen på några bilar jag laddat ner är lite stora. ska det vara så eller är det något fel? http://img142.imageshack.us/img142/4051/gallery306lx.jpg http://img142.imageshack.us/img142/9122/gallery416nm.jpg 2.Hur gör man satt ens gäng medlämmar följer en "vilken knapp man trycker på" har glömt vad man tryckte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Läs redmen.. brukar varra nått man ska ändra.. kommer inte ihåg vilken fil nu bara .. btw.. vart har du hittat den där bilen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 2.Hur gör man satt ens gäng medlämmar följer en "vilken knapp man trycker på" har glömt vad man tryckte G tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Tjaa ! måste fråga nån ! hur tar man bort skrivskyddet?!till xp?! asså ja vet ! höger klicka sen egenskaper sen där! men det kommer tillbaka helatin?!? :S hjälpp!!! för ska installera en bil! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 2.Hur gör man satt ens gäng medlämmar följer en "vilken knapp man trycker på" har glömt vad man tryckte Trycker på "g" eller "h" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Tjaa ! måste fråga nån ! hur tar man bort skrivskyddet?!till xp?! asså ja vet ! höger klicka sen egenskaper sen där! men det kommer tillbaka helatin?!? :S hjälpp!!! för ska installera en bil! :'( *REPORTED* För att undvika misförstånd så vill jag bara påpeka att han skrivit detta i fler trådar och det hör inte till ämnet där. Redigerad 2 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Fan va negativ du är då?! OMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Fan va negativ du är då?! OMG! Gör en ny tråd om det? OMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Fan vad alla klagar... 1. Allt du behöver göra är att ta bilen till Transfender och modda hjulen, då blir dom till normal storlek. 2. G, för att rektyrera. Sedan G för att säga åt dom att stanna och H för att be dom följa efter. Eller tvärtom. 3. VAR HAR DU FÅTT DEN HETA BILEN IFRÅN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Här finns bilar ni söker http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=category&id=49 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jaha, men vilken bilsort är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det ser ut som en honda s2000, om jag inte ser fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts