Bunghole Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Tjena! Jag har kommit till ett uppdrag kallad "Los Desperados". Uppdraget börjar med att man ska rekrytera gangmembers, men hur gör man det? Jag har tryckt på "y" knappen flera gånger, även "TAB" som ska fungera som "action" knapp. Åkt runt och tutat på folk, men ingen reagerar. Nån som har klarat uppdraget, eller vet hur man rekryterar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Högerklicka mot någon...så att det bli en grön triangel ovanför honom, sen trycker du på H. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 "Åkt runt och tutat på folk", Om jag fattat rätt sitter du i bil..? Man ska INTE sitta i fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Titta på kontrollerna eller prova göra som Kiedis sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bunghole Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Wu Zi Mu, ja då jag hade försökt med massa olika grejor så testade jag även att tuta på folk i tron om att dom skulle hoppa in i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Wu Zi Mu, ja då jag hade försökt med massa olika grejor så testade jag även att tuta på folk i tron om att dom skulle hoppa in i bilen Haha , påhittig forumare Redigerad 2 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts