Jacker Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Efter tydligen ha fått problem med mina nuvarande drivrutiner (nVidia) har jag bestämmt mig för att prova OmegaDrives. Men jag undrar om det bara är att ladda ned och installera. Som jag har förstått det är Omega lite mer avancerade drivrutiner. Behövs det några speciella kunskaper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag kör Omega och det funkar fint, helt utan problem. Det finns avancerade funktioner men du behöver ju inte använda dom. Screen på omega-sheisse: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Omega drivrutiner är vanliga forceware drivrutiner som är tweakade för bättre prestanda eller kvalite (man väljer under installation). Det är bara att installera som vanligt. HAr du nyare än omegas 66.93 så borde du avinstallera dessa först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Vad e det för fel på nyaste nvidia drivrutinerna :'( Kan någon förklara? För det e något konstigt med datorn, men kan någon berätta så jag vet om det e drivrutinerna det e fel på. Redigerad 2 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vad e det för fel på nyaste nvidia drivrutinerna :'( Kan någon förklara? För det e något konstigt med datorn, men kan någon berätta så jag vet om det e drivrutinerna det e fel på. Jag har Nvidias 77.72 drivrutiner. Fungerar utmärkt. Jag antar att jag har de senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vad e det för fel på nyaste nvidia drivrutinerna :'( Kan någon förklara? För det e något konstigt med datorn, men kan någon berätta så jag vet om det e drivrutinerna det e fel på. Nae men på vissa datorer har dessa orsakat problem med bl.a. Counter strike source. Givit feleddelanden som t.ex. "need direct x 7.0 compitable hardware". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts