niXy Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har varit i sthlm under en ganksa lång tid nu men nu är jag hemma men när ajg va i sthlm så spelade jag SA där och tog filerna för att fortsätta hemma.. nu har jag installerat SA men bilden blir bara alldess svart men man kan trycka och så men man ser ju inte ett skit =/ hjälp mig att få tillbaka min vanliga skärm!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Inget svar?? :'( Redigerad 1 augusti, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ingfet svar?? :'( Du bör vänta mer än 10 minuter inna du får ett svar, man svarar om nån kan det, det kan ta ett helt dygn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 D va illa vill ju spela nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nya drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har du ett tillräckligt bra grafikkort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Jag har ju bättre graff här än där.. men jag måste ändra aa va heter d.. upplösningen typ 800x600 fasst d e den jag inte kan ha =/ måste ändra fasst d går lite dåligt att ändra d när man inte ser skärmen.. nån som vet va jag kan göra då?? Redigerad 24 november, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag har ju bättre graff här än där.. men jag msåste ändra aa va heter d.. upplösningen typ 800x600 fasst d e den jag inte kan ha =/ måsteändra fasst d går lite dåligt att ändra d när man inte ser slärmen.. nån som vet va jag kan göra då?? Ta edit och fixa felen i texten så det blir lättare att läsa. Jag vet inte vad felet är. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ta edit och fixa felen i texten så det blir lättare att läsa. Jag vet inte vad felet är. Jag menar att när jag startar SA så ser jag bara svart men ljudet funkar men d e bara svart jag måste ändra upplösning men hur gör jag d om jag inte ser nått =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hjälp mig att fixa någon jag e i desperat behov av att spela gta!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Åk tillbaka till sthlm då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har vare där i 6 veckor.. nej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har du tagit gta_sa.set från den förra datorn du spela vid, och lagt in den i den nuvarande? Om du har, testa att ta bort den. Om det nu hjälper vill säga... :"> Men men, det är ju värt att testa iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nu e d ju så att den andra datorn står i sthlm men kan be han skicka den.. i vilken mapp ligger den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nu e d ju så att den andra datorn står i sthlm men kan be han skicka den.. i vilken mapp ligger den?? Bland sparfilerna, men om du inte har tagit din därifrån så är det inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Funkade inte me gta:set :'( kan ju va för att jag har dålig dator me.. men funderar på en ny dator: Datormodell: MJB - TRINITY Gaming Pro - Intel® Pentium 4 530J HT - Intel® P4 530J 3.0Ghz HT (800/1MB HT S775) - Intel 865PE / Intel ICH5 - 1024MB DDR (2*512MB DDR RAM 400Mhz PC3200 Dual channel) - 120 GB,7200rpm, 8 MB cache, SATA - Integrerat 10/100/1000 bredbandsanpassat nätverkskort - Integrerat 6 Channels ljudkort - GeForce 6200TC 256MB DVI PCIe - DVD±RW 16X DL INTERNAL IDE - 1,44MB 3,5" diskettstation - 500W ATX Nätaggregat Low Noise - NZXT TRINITY Gaming chassi Piano-Black Window - 1 års garanti Funkar Gta: SA på den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja det gör den. Vad kostar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Ja det gör den. Vad kostar den? 8095:- på mjbdata.se Redigerad 2 augusti, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Men om du ska ha datorn till spel så ska du tänka på följande: AMD slår just nu allt Intel har att komma med. En AMD64 3000+ eller snabbare skulle vara så mycket bättre för dig. Grafikkortet. Även om grafikkortet mycket väl kan klara av gta-sa men det finns mera krävande spel. Gta SA funkar finfint på mitt flera år gamla GeForce 3. Du bör satsa på ett Geforce 6600GT 128 mb eller bättre för att försäkra dig om attt nya spel ska fungera på din dator. Detta går mycket väl att fixa till ett pris på 9000kr om du köper delarna själv BTW: Testa ta bort gta_sa.set filen från mappen. Var lugn, spelet kommer själv att skapa en ny sådan fil. Redigerad 2 augusti, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 BTW: Testa ta bort gta_sa.set filen från mappen. Var lugn, spelet kommer själv att skapa en ny sådan fil. Men det var ju det jag menade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts