Jump to content

Nån som har lite tips om hur man kan bli bättre på

Share

Recommended Posts

Hejsan!

Nu så är det så att jag har börjat stunta i gta san andreas och är (enligt mig själv) helt okej på att stunta. Men jag vill ju självklart bli ännu bättre så nu undrar jag om någon har lite "stunting tips" att dela med sig av..

Tack på förhand!

EDIT: Kanske ska säga att jag har sökt!

Redigerad av maxmackan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cyklarna är överlägsna när det gäller stunts.

Lär man sig tekniken med att hoppa sen trycka på skjutknappen så det blir ett jättehopp, och man klarar det på varje försök då kan man hoppa mellan byggnader eller varför inte cykla på gatan hoppa upp på ett tak (med övannämnda teknik) och landa i en wheelie, köra på bakhjulet taket ut och sen avsluta med en 180 ner på gatan igen...hotness!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något av det viktigaste är inte att kunna mycke utan att va bra på det man kan (enligt mig) Men det lättaste sättet är att kolla på filmer för att bli inspirerad och sen försöka göra liknande på andra ställen.

Det viktigaste enligt mig är att Kunna Landa bra (ett stunt är inte snyggt om man kör rakt in i en vägg och rammlar) och sen är det bra om stuntet inte bara är ett hopp utan ett hopp upp på ngt, mot ngt som får en att snurra eller så.

ÖVA..."övning ger färdighet"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor