Robban87 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) ***SPOILER-VARNING*** Har försökt hundratals gånger med Ice Cold Killa där man ska döda Jizzy, jag kommer till biljakten och har försökt att spränga bilen med M4:an från entren till hans club men då stod det bara att jag hade förstört telefonen. Och när jag försöker jaga honom i en bil är det oftast min bil som explorerar först och tål inte så mycket. Hur gör jag? Redigerad 1 augusti, 2005 av Robban87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Bytt bil när det börjar komma rök då, gjorde jag och det funkade perfekt, han hinner köra en bit innan man tappar bort honom, så det finns tid att plocka en ny bil. Sen har jag för mig att man ska ge hans bil så mycket stryk så den börjar ryka och brinna lite, så ska han springa därifrån då ska man döda honom och ta luren. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Aha, tjaa.. byta bil är jag lite seg på hehe, men ska försöka med det bå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Aha, tjaa.. byta bil är jag lite seg på hehe, men ska försöka med det bå Hittade en blade, åkte efter, gjorde drive by på honom tills han började brinna, då hoppade han ut, sen sköt jag Jizzy, tog telefonen och ficm mission passed Gillar uppdrag mycket, mkt Pay Back stil (Filmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 BIL? för mig hoppade han på en liten moppe och försökte rymma men jag sköt han i huve fast jag glömde spara så jag fick göra om. men andra gången sprängde jag honom med en rocket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ploster Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Spräng bilarna utanför jizzy innan du går in. När han flyr sedan får han bara en pizza moppe att åka iväg på. Kom ihåg att spara en bil till dig själv!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Superbra idé!!! Tack för tipset!!! Då kan man bara ramma honom för att han ska åka trilla av va? Och sedan kan man köra över honom, eller? (heh, det märks att GTA är ett sadistiskt spel ) Får man tillgång till Las Venturas efter detta uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag punkterade hans däck, sen mosade jag bilen med en limo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har nogon varnat för spoiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har nogon varnat för spoiler? Nej det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Oops! My bad Men är det efter det Ice Cold Killa man får tillgång till Las Venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Oops! My bad Men är det efter det Ice Cold Killa man får tillgång till Las Venturas? Nej, Yay Ka Boom Boom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Yay Ka Boom Boom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Yay Ka Boom Boom? Klara Woozies uppdrag och Toreno's Last Flight så kommer du få köra Yay Ka Boom Boom som är det sista uppdraget i San fierro innan Las Venturras öken börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ice Cold Killa' äger! Tog en av dom svarta limosinerna och jagade honom, jag knuffade på honom tills hans bil började brinna, men min började också brinna så jag snodde en Bobcat o körde över Jizzy, sen även om Pimpmobilen var nästan gone så var telefonen där, tog den o klarade uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Innan du går in i huset o jagar ut honom kan du skjuta punka på hans bil tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Innan du går in i huset o jagar ut honom kan du skjuta punka på hans bil tror jag... Om du läst de tidigare inläggen skulle du se att jag redan skrivit det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Kör vid sidan av hans bil och använd UZI eller SMG. Då det börjar brinna på hans bil så bromsar du och låter han åka vidare en bit så att du inte är med i explosionen. Redigerad 28 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag nittade punka på bilen, jagade ut honom och sprang efter bilen och drog ut honom. sen när jag klarat uppdraget gick vakten normalt och burjade skuta på en polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts