Jump to content

Ice Cold Killa

Share

Recommended Posts

***SPOILER-VARNING***

Har försökt hundratals gånger med Ice Cold Killa där man ska döda Jizzy, jag kommer till biljakten och har försökt att spränga bilen med M4:an från entren till hans club men då stod det bara att jag hade förstört telefonen.

Och när jag försöker jaga honom i en bil är det oftast min bil som explorerar först och tål inte så mycket.

Hur gör jag?

Redigerad av Robban87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bytt bil när det börjar komma rök då, gjorde jag och det funkade perfekt, han hinner köra en bit innan man tappar bort honom, så det finns tid att plocka en ny bil.

Sen har jag för mig att man ska ge hans bil så mycket stryk så den börjar ryka och brinna lite, så ska han springa därifrån då ska man döda honom och ta luren.

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...

Ice Cold Killa' äger! ^_^

Tog en av dom svarta limosinerna och jagade honom, jag knuffade på honom tills hans bil började brinna, men min började också brinna så jag snodde en Bobcat o körde över Jizzy, sen även om Pimpmobilen var nästan gone så var telefonen där, tog den o klarade uppdraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor