Absurd Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 jag hade gjort två sparningar (en kopia om det skulle hända nått med den ena). jag fick bara lust att spara i glassfabriken för att se vad som nu händer. jag hade bara sparat på ena sparningen men båda två slutade att fungera. SPARA ALDRIG I GLASSFABRIKEN !!! nu får man ju göra om hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 vet hur de känns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 bara för det så gjorde jag också det. Och det fungerade ju, trots att jag spelade som Mercedes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 för vissa har det tydligen funkat. men jag tycker att R* kunnde ha vänta med att släppa ut spelet så att dom kunde jobbat lite mer på det. det finns ju oändligt med fel. tolka mig inte fel jag älskar vice city och det är det bästa pel jag spelat men det är inte lika välgjort som gta 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 ja har båda min saves i glassfabriken men hitils har inget hänt, kanske ska dra till hymand condo nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 jag hade gjort två sparningar (en kopia om det skulle hända nått med den ena). jag fick bara lust att spara i glassfabriken för att se vad som nu händer. jag hade bara sparat på ena sparningen men båda två slutade att fungera. SPARA ALDRIG I GLASSFABRIKEN !!! nu får man ju göra om hela spelet. bra att du sa det eftersom jag har tänkt köpa den snart =) eftersom jag e vid den ganska ofta av någon anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 för vissa har det tydligen funkat. men jag tycker att R* kunnde ha vänta med att släppa ut spelet så att dom kunde jobbat lite mer på det. det finns ju oändligt med fel. tolka mig inte fel jag älskar vice city och det är det bästa pel jag spelat men det är inte lika välgjort som gta 3. Men det e ju klart eftersom det e en ny verision av det....................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Undra om det är fixat på PC versionen? Man skulle kanske maila och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 jag får skaffa en ordentlig dator så att jag kan spela vice city på pc när det kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Men det e ju klart eftersom det e en ny verision av det....................... vad kostar glassfabriken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts