mums_mums Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 De är precis som vanliga, fast utan radio. Man kan tända lampan under polishelikopter på tut knappen. Du är aldrig intreserad av GTAsajtens forum va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag tar en radio före en lapa närsomhellst. Och jo, jag är intresserad av forumet. Varför skulle jag annars vara här varje dag, flera gånger om dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men du låter så tråkig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Gör jag? Det var inte min mening. Jag påpekade bara att det är roligare om man har en radio. Turn up the radio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Ok sorry om du tog illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts