figge11 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Någon som vet vart man kan få tag i en Polishelikopter. Jag har letat men hittar ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Någon som vet vart man kan få tag i en Polishelikopter. Jag har letat men hittar ingen. Ett polis hus i Las Venturas har jag för mig jag såg en pollekopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 PÅ taket till butte batong stationen i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Kan man sno pollekoptrar om dom är vid marken? Inte dom som står still jag menar om polisen kör dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ett polis hus i Las Venturas har jag för mig jag såg en pollekopter Pollekopter HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nyhetshelikoptern då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tror att den endast finns vid tre wanted *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tror att den endast finns vid tre wanted *** Nej! Den går att hitta lite över allt bla i ett uppdrag (minns inte vad det heter så efter att man har jagat en snubbe i helekopter så landar han på ett ställe och det står det en pollekopter en liten bit där ifrån på ett hus tak. (om du vill ha pållekoptern för att du tror att det går att skuta med den så glöm det DET GÅR INTE! om du vill panga med en hellekopter så sök upp (seasparrow) den har kulsprutor som funkar eller så vinner du helt enkelt en (Hunter) på flyg skolan! (om du fuskar kan du ju spawna en hunter direkt men det e ju inge kul då ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Nej! Den går att hitta lite över allt bla i ett uppdrag (minns inte vad det heter så efter att man har jagat en snubbe i helekopter så landar han på ett ställe och det står det en pollekopter en liten bit där ifrån på ett hus tak. (om du vill ha pållekoptern för att du tror att det går att skuta med den så glöm det DET GÅR INTE! om du vill panga med en hellekopter så sök upp (seasparrow) den har kulsprutor som funkar eller så vinner du helt enkelt en (Hunter) på flyg skolan! (om du fuskar kan du ju spawna en hunter direkt men det e ju inge kul då ). Hunter? Vad har de me det här å göra?.. Och i den inringade zonen har jag för mig att det ska finnas en, uppe på ett höghus tak så ni vet, testa me å komma från KACC Military Fuels basen och åk in mot den zonen så kan ni se en pollekopter på taket. Redigerad 18 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Hunter? Vad har de me det här å göra?.. Läs då jag förklarade just att om han e ute efter att skuta eller så så borde han skita i snutsnurran och ta en hunter iställe för dom e bättre! det var bara ett tips! nöjd nu? Redigerad 18 augusti, 2005 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Läs då jag förklarade just att om han e ute efter att skuta eller så så borde han skita i snutsnurran och ta en hunter iställe för dom e bättre! det var bara ett tips! nöjd nu? Aight. Men requesten var ju efter en polis helikopter aka pollekopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Aight. Men requesten var ju efter en polis helikopter aka pollekopter. [jajaja men jag ville bara informera om att det inte går att peppra med polis hellekotern OK?? sedan tipsade jag om att man därimot KAN PEPPRA MED: sesparow och Hutern OK? Och sa det efter som att han antagligen var ute efter att panga lite men jag kanshe har fel. men antog inte det pip över mindre ! Redigerad 18 augusti, 2005 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 [jajaja men jag ville bara informera om att det inte går att peppra med polis hellekotern OK?? sedan tipsade jag om att man därimot KAN PEPPRA MED: sesparow och Hutern OK? Och sa det efter som att han antagligen var ute efter att panga lite men jag kanshe har fel. (:!!! men antog inte det pip över mindre ! Det var inte mycket jag förstod av det du.. öh.. skrev. Men okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) ...............................du e då den fetaste gnällspikien på hela detta forum eller hur? fy fan vad jobbigt envis man får bli asså! (:!!! alltid något liten gnäll på dig va? (Wu Zi Mu) Redigerad 18 augusti, 2005 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 ...............................du e då den fetaste gnällspikien på hela detta forum eller hur? fy fan vad jobbigt envis man får bli asså! (:!!! alltid något liten gnäll på dig va? Vad dillar du om? Bli Busted så du alltid kommer till ett polishus, sen kollar du på taket på det huset och se om du hittar nått. Om du inte hittar på det så är det bara pröva annat. Är det svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 ...............................du e då den fetaste gnällspikien på hela detta forum eller hur? fy fan vad jobbigt envis man får bli asså! (:!!! alltid något liten gnäll på dig va? (Wu Zi Mu) Lugna dig, vad har jag nu gnällt över? Jag påpekade bara att jag inte riktigt förstod vad du menade, men okej, alltså, lugnt. Inge bråk ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Lugna dig, vad har jag nu gnällt över? Jag påpekade bara att jag inte riktigt förstod vad du menade, men okej, alltså, lugnt. Inge bråk ^^ LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 LOL Spam all the day long. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) A edit igen : asg.. kollade när sista joinade gtasajten. ja e nog lite trött nåväl : spårar ut för mkt Redigerad 19 augusti, 2005 av mm__91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Helikopter, det är inte svårt att stava till. Varför vill du ha en polishelikopter egentligen? De är precis som vanliga, fast utan radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts