Jump to content

SAPD Helikopter

Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Tror att den endast finns vid tre wanted ***

Nej! Den går att hitta lite över allt bla i ett uppdrag (minns inte vad det heter så efter att man har jagat en snubbe i helekopter så landar han på ett ställe och det står det en pollekopter en liten bit där ifrån på ett hus tak. (om du vill ha pållekoptern för att du tror att det går att skuta med den så glöm det DET GÅR INTE! om du vill panga med en hellekopter så sök upp (seasparrow) den har kulsprutor som funkar eller så vinner du helt enkelt en (Hunter) -_- på flyg skolan! (om du fuskar kan du ju spawna en hunter direkt men det e ju inge kul då ^_^ ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej! Den går att hitta lite över allt bla i ett uppdrag (minns inte vad det heter så efter att man har jagat en snubbe i helekopter så landar han på ett ställe och det står det en pollekopter en liten bit där ifrån på ett hus tak. (om du vill ha pållekoptern för att du tror att det går att skuta med den så glöm det DET GÅR INTE! om du vill panga med en hellekopter så sök upp (seasparrow) den har kulsprutor som funkar eller så vinner du helt enkelt en (Hunter) -_-  på flyg skolan! (om du fuskar kan du ju spawna en hunter direkt men det e ju inge kul då ^_^ ).

Hunter? Vad har de me det här å göra?..

Och i den inringade zonen har jag för mig att det ska finnas en, uppe på ett höghus tak så ni vet, testa me å komma från KACC Military Fuels basen och åk in mot den zonen så kan ni se en pollekopter på taket.

post-31-1124375405_thumb.jpg

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aight. Men requesten var ju efter en polis helikopter aka pollekopter.

[jajaja men jag ville bara informera om att det inte går att peppra med polis hellekotern OK?? -_- sedan tipsade jag om att man därimot KAN PEPPRA MED: sesparow och Hutern OK? :D:o Och sa det efter som att han antagligen var ute efter att panga lite men jag kanshe har fel. ^_^ men antog inte det ;)

pip över mindre ;) !

Redigerad av Tha Orpanitsh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[jajaja men jag ville bara informera om att det inte går att peppra med polis hellekotern OK?? (w00t) sedan tipsade jag om att man därimot KAN PEPPRA MED: sesparow och Hutern OK? :shifty::lol: Och sa det efter som att han antagligen var ute efter att panga lite men jag kanshe har fel. (:!!!:) men antog inte det :(

pip över mindre :lol: !

Det var inte mycket jag förstod av det du.. öh.. skrev.

Men okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...............................du e då den fetaste gnällspikien på hela detta forum eller hur? (w00t) fy fan vad jobbigt envis man får bli asså! (:!!!:) alltid något liten gnäll på dig va?

Vad dillar du om?

Bli Busted så du alltid kommer till ett polishus, sen kollar du på taket på det huset och se om du hittar nått. Om du inte hittar på det så är det bara pröva annat. Är det svårt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...............................du e då den fetaste gnällspikien på hela detta forum eller hur? (w00t) fy fan vad jobbigt envis man får bli asså! (:!!!:) alltid något liten gnäll på dig va? (Wu Zi Mu)

Lugna dig, vad har jag nu gnällt över? Jag påpekade bara att jag inte riktigt förstod vad du menade, men okej, alltså, lugnt.

Inge bråk ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor