Nasso Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag vill ha en helikopter! Har letat runt lite överallt Finns det inga i las venturas? Har letat runt på kartor på internet men det det skall stå helikoptrar finns det inga finns det inget hus med helikopterplatform att köpa? Tänkte ta och köpa alla fastigheter i spelet och det är så drygt att ta sig runt med bil/motorcykel helikopter hade varit skönt... enklare att landa än med flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Finns en på flygplatsen, kommer inte ihåg vad just den heter men det är en av dom större varianterna. *edit* flygplatsen i Las Venturas, finns säkert på dom andra också, men det på den i LS som jag såg den. Redigerad 1 augusti, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 " enklare att landa än med flygplan " Vem har sagt att man måste landa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vem har sagt att man måste landa? Jag. ifall du läser min post så skriver jag att jag ska flyga mellan alla fastigheter och köpa dem. då funkar det inte att hoppa fallskärm ifrån planet. ifall du inte har något att tillföra i tråden.. posta inte... hittade ett hus nere vid stranden i ls. fanns en helikopter precis utanför den där helikoptern på flygplatsen i lv letade jag också efter, hittade inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Los_santos4ever Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Du kan hitta en helicopter som kan landa på vatten i marina och vanliga helicoptrar hittar du på flygplatsen och på vissa hustak. lcyka till med helicopter hittandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts