Corleone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Spekulationerna om att tech-demon, som visades under E3 mässan i år skulle vara ett bevis på att Square Enix håller på med en rekame av det älskade spelet Final fantasy 7, har stärkts efter en händelse på en konferans företaget höll. Nyheten på Gamespot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det låter trevligt... Men jag ser hellre än fortsättning på 7:an... Eller en Remake + Fortsättning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det låter trevligt... Men jag ser hellre än fortsättning på 7:an... Eller en Remake + Fortsättning Aj aj aj... En uppföljare till FFVII hade fått mig att tappa tron på mänskligheten. FFX-2 var ett pinsamt försök i DOA-stil att visa upp polygon-brudar i olika utstyrslar. Ingen uppföljare, snälla! Remake för hellvöö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ledsen att behöva säga detta Ebeeto, men en uppföljare på FFVII är redan på gång... http://www.gamespot.com/ps2/action/dirgeof...yvii/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Aj aj aj... En uppföljare till FFVII hade fått mig att tappa tron på mänskligheten. FFX-2 var ett pinsamt försök i DOA-stil att visa upp polygon-brudar i olika utstyrslar. Ingen uppföljare, snälla! Remake för hellvöö. Ord på det, vill inte ha någon uppföljare som bara är sämre än originalet (antagligen alltså). Corleone: Spelet du länkade till är ju inte någon direkt uppföljare, det verkar ju mer vara ett fristående spel. Redigerad 2 augusti, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Aj aj aj... En uppföljare till FFVII hade fått mig att tappa tron på mänskligheten. FFX-2 var ett pinsamt försök i DOA-stil att visa upp polygon-brudar i olika utstyrslar. Ingen uppföljare, snälla! Remake för hellvöö. Jovars... FFXII sög mycket! Jag ändrar mitt svar till: Remake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jovars... FFXII sög mycket! Jag ändrar mitt svar till: Remake Säg mig, när har du spelat Final fantasy 12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Blir ju att förboka direkt när FFVII remaken är bekräftad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag fick aldrig spela FFVII så en remake skulle jag verkligen uppskatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Säg mig, när har du spelat Final fantasy 12? Men förlåt DÅ!, för att jag råkade sjriva fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Men förlåt DÅ!, för att jag råkade sjriva fel... Ville bara retas lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts