Ando Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Om du menar min förra sig så var det Jay-Z och Nas som var på bilden, inte Kanye West. Det är för övrigt en klassisk bild, en av de få där de två poserar framför samma kamera (kanske till och med den enda?). Eftersom du frågar så snällt så får du gärna ta den. Fast det känns jävligt fånigt att använda en bild där du inte ens känner igen en av personerna... Fuck. I fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jodå, det vet jag mycket väl.. Hurså? Jag ber dig gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kool Keith e grym i Ultramagnetic Mc's - Critical Beatdown (låten är förövrigt med på Playback FM i SanAndreas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hahaha, det är ju inte ens rapp Cosmic i Looptroop.. Finns ju iofs jävligt många.. Chana Masala är en bra låt för att höra detta.. han är den tredje som rappar.. edit: Han är även den som rappar andra i "Det Löser Sig" Tyvärr, det är Supreme (I 'Det Löser Sig') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Big L - put it on... bästa låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Eminem lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lyssna på (Gangstarr - The Militia och Gangstarr - Full clip) så får ni höra på ''flow''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Typ. darin? låter lika dåligt som "rapp" iaf. äckliga hiphopare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Typ. darin? låter lika dåligt som "rapp" iaf. äckliga hiphopare Snälla du? Vissa av er non-hiphopers är för fan patetiska och vidriga. Gillar du inte musiken, fuck it, men sluta tjafsa med oss som gillar den. Sen vet vi alla att du är ett Darin-fan, så sluta leka tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Snälla du? Vissa av er non-hiphopers är för fan patetiska och vidriga. Gillar du inte musiken, fuck it, men sluta tjafsa med oss som gillar den. Sen vet vi alla att du är ett Darin-fan, så sluta leka tuff. Jag håller med till 100% och jag skrev inte w.o.r.d Redigerad 27 augusti, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Redigerad 27 augusti, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) EBeatnick2 Redigerad 28 augusti, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Snälla du? Vissa av er non-hiphopers är för fan patetiska och vidriga. Gillar du inte musiken, fuck it, men sluta tjafsa med oss som gillar den. Sen vet vi alla att du är ett Darin-fan, så sluta leka tuff. I like what he says och alla som inte kan engelska och tjatar på att man ska snacka svenska så sa jag, "jag gillar vad han säger" ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ja tycker Xzibit är skön, lyssna på låten LAX, den är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts