Ando Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Hallå är ni vita eller? Tror inte era såkallade sönderknarkade,kriminella anabola rappare gillar vita så där jätte mycket Jag beundrar dig. Inte för att jag gillar dig. Du ger "korkad" en ny definition Redigerad 14 augusti, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Violent J och Shaggy 2 Dope... Resten av gänget i Dark Lotus också för den sakens skull. S2D http://www.bigmoneyhustlas.com/photos/sugartxt.jpeg VJ http://www.bigmoneyhustlas.com/photos/BigbbsRed.jpeg Du gillar ICP med andra ord? EDIT: Omg dubbelpost Redigerad 14 augusti, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Bamses dunderhits (Stefan nyqvist) - Lilleskutt en liten vit kanin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Om man måste välja så... Tupac Redigerad 15 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Den grymaste av dom alla den bästa av dom alla den mest ägande av dom alla är! (trumvirvel) andy milonakis från the andy milonakis show på amerikanska mtv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Pstq är jävligt bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Violent J, skulle jag nog säga i min begränsade hiphopvärld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Violent J, skulle jag nog säga i min begränsade hiphopvärld. Vem fan är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad är det för fel på folk när dom säger artister som "Fleppo 2" ? Wtf? Sketen liten netcee. Jag säger i alla fall Pharaohe Monch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vem fan är det? En av två medlemmar i ICP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Eminem hade ett sjukt flow när han var på topp. Särskilt på "Got it Twisted" freestylen med D12. Den är ett måste för de som inte har hört den, en av tidernas bästa freestyles. Eminem kommer in efter 4 min och tar över låten totalt. Sättet han rappar på är helt sinnessjukt bra..."Im not a human ima suicidal supersonic suicidal unibomber..." Det är absolut det bästa han har gjort någonsin tillsammans med hans verser på "Renegade" och "Dead Wrong". Fan vad jag saknar den gamla Eminem, innnan sugiga Encore och "Ass like that". Nu försöker han inte ens längre. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 D12 - Got It Twisted freestyle: http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=3UWJWBK...DV2S6S70RBH7HSF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 D12 - Got It Twisted freestyle: http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=3UWJWBK...DV2S6S70RBH7HSF Nödvändigt att dubbelposta på 14 min? Du vet att det finns edit-knapp va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nödvändigt att dubbelposta på 14 min? Du vet att det finns edit-knapp va? Du vet att det finns moderatorer va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Du vet att det finns moderatorer va? Vad har det med saken att göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Vad har det med saken att göra ? Att man inte ska agera moderator om man inte är det, och rapportera det istället om man känner att det bryter mot reglerna. Redigerad 20 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Du vet att det finns moderatorer va? Jodå, det vet jag mycket väl.. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) D12 - Got It Twisted freestyle: http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=3UWJWBK...DV2S6S70RBH7HSF *:F* Redigerad 21 augusti, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Off-topic: Kan jag få sno din gamla Jay-Z och Kanye West sig? ermm.gif Om du menar min förra sig så var det Jay-Z och Nas som var på bilden, inte Kanye West. Det är för övrigt en klassisk bild, en av de få där de två poserar framför samma kamera (kanske till och med den enda?). Eftersom du frågar så snällt så får du gärna ta den. Fast det känns jävligt fånigt att använda en bild där du inte ens känner igen en av personerna... Redigerad 20 augusti, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Eminem hade ett sjukt flow när han var på topp. Särskilt på "Got it Twisted" freestylen med D12. Den är ett måste för de som inte har hört den, en av tidernas bästa freestyles. Eminem kommer in efter 4 min och tar över låten totalt. Sättet han rappar på är helt sinnessjukt bra..."Im not a human ima suicidal supersonic suicidal unibomber..." Det är absolut det bästa han har gjort någonsin tillsammans med hans verser på "Renegade" och "Dead Wrong". Fan vad jag saknar den gamla Eminem, innnan sugiga Encore och "Ass like that". Nu försöker han inte ens längre. :'( Wörd. Vilken ultimat freestyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts