Jump to content

Rapparen med bäst "flow"

The Dude
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eminem hade ett sjukt flow när han var på topp.

Särskilt på "Got it Twisted" freestylen med D12. Den är ett måste för de som inte har hört den, en av tidernas bästa freestyles.

Eminem kommer in efter 4 min och tar över låten totalt.

Sättet han rappar på är helt sinnessjukt bra..."Im not a human ima suicidal supersonic suicidal unibomber..."

Det är absolut det bästa han har gjort någonsin tillsammans med hans verser på "Renegade" och "Dead Wrong".

Fan vad jag saknar den gamla Eminem, innnan sugiga Encore och "Ass like that". Nu försöker han inte ens längre. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Off-topic: Kan jag få sno din gamla Jay-Z och Kanye West sig? ermm.gif

Om du menar min förra sig så var det Jay-Z och Nas som var på bilden, inte Kanye West. Det är för övrigt en klassisk bild, en av de få där de två poserar framför samma kamera (kanske till och med den enda?).

Eftersom du frågar så snällt så får du gärna ta den. Fast det känns jävligt fånigt att använda en bild där du inte ens känner igen en av personerna... -_-

Redigerad av Spankdogg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eminem hade ett sjukt flow när han var på topp.

Särskilt på "Got it Twisted" freestylen med D12. Den är ett måste för de som inte har hört den, en av tidernas bästa freestyles.

Eminem kommer in efter 4 min och tar över låten totalt.

Sättet han rappar på är helt sinnessjukt bra..."Im not a human ima suicidal supersonic suicidal unibomber..."

Det är absolut det bästa han har gjort någonsin tillsammans med hans verser på "Renegade" och "Dead Wrong".

Fan vad jag saknar den gamla Eminem, innnan sugiga Encore och "Ass like that". Nu försöker han inte ens längre. :'(

Wörd. Vilken ultimat freestyle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor