Shady_4_life Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag e ett STORT Eminem Fan...visste inte att det fanns så många på denna sidan som ens gillar han lite..några sköna "FLOW" låtar som jag gillar e bl.a. 50cent - Just a Lil' Bit Tony Yayo - Curious Eminem & Jay-Z - Renegade Sen don absolut SkÖNASTE "Flow" låtarna e: Eminem - Stimulate Trick Trick Ft.Eminem - Welcome to detroit City Dom 2 sista e ett MÅSTE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Why dont you nafsa on my ollon just a little bit because Eminem, 50 cent & g-unit sucks both my balls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Why dont you nafsa on my ollon just a little bit because Eminem, 50 cent & g-unit sucks both my balls. Snarare tvärtom...det e du som går och "nafsar" på ollon som antagligen kommer bli din framtida karriär...kan se det framför mig Mr.Magic: Worlds Greatest "Ollon-Nafsare" and "Röv-Slickare"...säg inget om nåt du inte ens lyssnar eller fattar...allt du skrev tog säkert 30 minuter för att du va tvungen att ha en engelsk-ordlista sammtidigt som du skrev det ..jaja..pallar inte slösa mer tid på nån som dig Redigerad 11 augusti, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Den ultimata "flow-låten" är hittills Aesop Rock - Limelighters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Snarare tvärtom...det e du som går och "nafsar" på ollon som antagligen kommer bli din framtida karriär...kan se det framför mig Mr.Magic: Worlds Greatest "Ollon-Nafsare" and "Röv-Slickare"...säg inget om nåt du inte ens lyssnar eller fattar...allt du skrev tog säkert 30 minuter för att du va tvungen att ha en engelsk-ordlista sammtidigt som du skrev det ..jaja..pallar inte slösa mer tid på nån som dig Jag kan se det framför mig "Eminem Wannabe möter Eminem och Suger av honom." Min pappa kommer från antigua och där pratar man engelska så det tog inte 30 minuter. Tack för din tid. Gå tillbaks till att runka till Disco Inferno videon nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Gå tillbaks till att runka till Disco Inferno videon nu. Den är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Den är ju bra. NEJ!! Den är äcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 MC Hammer (:!!! Can't touch this... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aja, om ni vill ha nån som rappar fort, så tror jag det är Twista som håller världsrekordet. Skulle kanske nämnt det tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aja, om ni vill ha nån som rappar fort, så tror jag det är Twista som håller världsrekordet. Skulle kanske nämnt det tidigare. Skaffade skivan Kamikaze, säg nån låt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aja, om ni vill ha nån som rappar fort, så tror jag det är Twista som håller världsrekordet. Skulle kanske nämnt det tidigare. Nej twista rappar inte snabbast i hela världen. Det var nån ganska okänd snubbe som rappade så fort att man knappt hörde vad han sa. Twista försökte slå det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aja, om ni vill ha nån som rappar fort, så tror jag det är Twista som håller världsrekordet. Skulle kanske nämnt det tidigare. Aa på låten shake that ass tror jag så rappar han inte bara fort överdrivet fort .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Nej twista rappar inte snabbast i hela världen. Det var nån ganska okänd snubbe som rappade så fort att man knappt hörde vad han sa. Twista försökte slå det. Daddy Freddy, a dancehall artist, held the world's record on four different occasions for his ability to spit out 507 syllables a minute. In 1992, a rapper called Tung Twista grabbed the title. He's shortened his name since then and goes by Twista. Current record holder: JC-001, with 530 syllables a minute. Han har varit rekordhållare i alla fall. Osäker källa detta... Rebel xd with 687 syllables a minute Redigerad 11 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Han har varit rekordhållare i alla fall. Osäker källa detta... Mohaha! http://www.guinnessworldrecords.com/gwr5/c...?recordid=50916 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mohaha! http://www.guinnessworldrecords.com/gwr5/c...?recordid=50916 Jag sökte fan där, men allt jag fick: rikaste musikproducent Den musikproducent som lyckats bäst Yngsta rappare som varit nr1 på USA's topp 1 lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag sökte fan där, men allt jag fick: rikaste musikproducent Den musikproducent som lyckats bäst Yngsta rappare som varit nr1 på USA's topp 1 lista Sökte på fastest rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Sökte på fastest rap. Jag sökte på "rapper". Borde inte det passa in? Äh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag sökte på "rapper". Borde inte det passa in? Äh. Jo jag sökte också på det. Låter vettigare med Fastest Rapper än Fastest Rap MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag uppdaterar min lista.. Anybody Killa är en grym jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jeru The Damaja har skönt flow i låtarna "Verses of Doom" och "Rap Wars". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts