Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Okej då. Men intelligensen på hans sånger ligger på bäbisnivå i alla fall. Jo han ser ju ut som en gorilla också men låtarna på Power of the Dollar(Hans första skiva innan han blev skjuten) är helt okej tycker jag. Atmosphere - God Loves Ugly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Han både låter och ser ut som en liten bäbis. Kolla liksom vilken TÖNT: Här har vi dom hårda grabbarna: Haha sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Markoolio, no question about it! Edit: Fyfan, stor bild (bytar...) Redigerad 8 augusti, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag måste säga Method Man. Han har bästa flowet jag hört på låten "M.E.T.H.O.D Man". Hans röst kombinerat med det flowet är helt unikt. Även Jay-Z, särskillt på "22 two's". Hans första vers är klassisk. Busta Rhymes är given också... Redigerad 9 augusti, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Markoolio, no question about it! Edit: Fyfan, stor bild (bytar...) Lätt markoolio äger ju lätt dom där ganstah niggah white hating drugdealing rappers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Lätt markoolio äger ju lätt dom där ganstah niggah white hating drugdealing rappers. Jag rappar bättre en markolio me arslet ...! (han e småbarns rappare fett synd) .. [EDIT]: (ville bara lägga in en smiley) Redigerad 9 augusti, 2005 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Ludacris FTW Och även de självklara valen; Madrox, Shaggy 2 Dope, Violent J, Monoxide Child osv. Yep + PDM och Tech n9ne Redigerad 9 augusti, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Aesop Rock, Chiba och Suede. Finns fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur fan kunde jag glömma busta rhymes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Yep + PDM och Tech n9ne Inte hört. I need your msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hallå är ni vita eller? Tror inte era såkallade sönderknarkade,kriminella anabola rappare gillar vita så där jätte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Hallå är ni vita eller? Tror inte era såkallade sönderknarkade,kriminella anabola rappare gillar vita så där jätte mycket Nej då inte alls. Fan vilka fördomar. 50 och dre hänger ju med eminem. Redigerad 9 augusti, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Sizzla. Och eftersom ni vill ha smakprov. Sizzla - Pump Up Her Pum Pum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hallå är ni vita eller? Tror inte era såkallade sönderknarkade,kriminella anabola rappare gillar vita så där jätte mycket Men gå o måla dig i ansiktet o skrik som dina artister gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men gå o måla dig i ansiktet o skrik som dina artister gör Nu ska vi inte börja bråka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nu ska vi inte börja bråka... Nej men han håller på hela tiden ja blir syyr (Leifi-röst där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kom på en till. Weebl n bob, http://www.weebl.jolt.co.uk/wee-lo.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hallå är ni vita eller? Tror inte era såkallade sönderknarkade,kriminella anabola rappare gillar vita så där jätte mycket Finns vita rappare också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hallå är ni vita eller? Tror inte era såkallade sönderknarkade,kriminella anabola rappare gillar vita så där jätte mycket Tillåt mig att skratta röven av mig. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/ROFL_smile.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men gå o måla dig i ansiktet o skrik som dina artister gör Du har nog ingen aning om vad jag lyssnar på för musik och det är ju knappast nå deathmetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts