The Dude Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Flow. Ludacris kan ha jäkligt bra flyt men jag vill ha den bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Fleppo II eller Taylor. Defenetivt Taylor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Dom där 10 åriga rapparna från sverige.. dom ägde allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag gillar Mos Def kanska starkt, han är ganska lugn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Fleppo II eller Taylor. Defenetivt Taylor Tipsa om låt? Annars är Sly Boogy grym som fan i Thatz my name, soundtrack till NFSU2. Synd bara att dom censurerat SÖNDER låten och jag hittar ej orginalet, om nån har det så adda mig på msn bitte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ludacris FTW Och även de självklara valen; Madrox, Shaggy 2 Dope, Violent J, Monoxide Child osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Fleppo 2 har bra flow. Fleppo2 & Ironi - Battlet. Ska vara t med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Markoolio for teh win... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Markoolio for teh win... Han äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Markoolio for teh win... Hahahahahhahahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Markoolio for teh win... Hahaha, det är ju inte ens rapp Cosmic i Looptroop.. Finns ju iofs jävligt många.. Chana Masala är en bra låt för att höra detta.. han är den tredje som rappar.. edit: Han är även den som rappar andra i "Det Löser Sig" Redigerad 2 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Markoolio for teh win... Äh, jevfle småbarnsrappare . Han har Go-kart-bana och en minigolf bana i närheten där jag bor. Fast det är ju svindyrt. Förr 100 kr får du köra Go-kart i 8 minuter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Alla utom HOWHOW han stammar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Alla utom HOWHOW han stammar Rumpa__ is back! Rejoice! @topic: Öhm, Rumpa__ är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Rumpa__ is back! Rejoice! @topic: Öhm, Rumpa__ är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag måste nog säga att Ludacris har bäst flow, han är grym. Lyssna på låten Southern Fried Intro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 2pac tycker jag på nått sett men många av 2pacs kompisar och han själv sa att biggie hade bättre flow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jay-z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Äh, jevfle småbarnsrappare . Han har Go-kart-bana och en minigolf bana i närheten där jag bor. Fast det är ju svindyrt. Förr 100 kr får du köra Go-kart i 8 minuter.. Jag har varit där, bor i Nacka. Edit: Bra flow...hmm Twista? Redigerad 7 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hmm... Eazy-E är rätt så grym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts