GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Den där dumma GTAed2Beta45 funkar ej. Det kommer en dialogruta: Det gick inte att hitta DLL-filen VC40032.DLL Hur ska man göra. Utan det programmet blir det ingen gta1 bana från mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Dött är. Skulle behöva hjälp om ni vill se gta3 bana i gta1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 GTAed2Beta45 kan bara användas för modifiering av originalbanorna i GTA, om du öppnar din egen Mission.ini fil med programmet kommer inte din bana att komma fram på bilden utan Liberty City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 (redigerad) Jag vet det där. Bilden kan man lika gärna skippa. Jag kör med kordinaterna. Så kan man kolla i Junction och sätta ut dom i programmet. Det jag vill ha hjälp med är att jag vill få igång de... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Näpp. Inte bara originalbanorna. Jag har gjort det med min egen förut. Aja, man kan alltid skicka över banan till den nyaste datorn. och testa å installera programmet här. Kanske går bättre... Redigerad 11 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Jag vet det där. Bilden kan man lika gärna skippa. Jag kör med kordinaterna. Så kan man kolla i Junction och sätta ut dom i programmet. Det jag vill ha hjälp med är att jag vill få igång de... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Näpp. Inte bara originalbanorna. Jag har gjort det med min egen förut. Aja, man kan alltid skicka över banan till den nyaste datorn. och testa å installera programmet här. Kanske går bättre... Det är klart att det går att använda programmet för en egen bana men det blir inte så smidigt då eftersom man inte ser sin egen bana. Jag föredrar att skriva koder i Mission.ini. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 men snälla arvid. jag får göra som jag vill och jag kan inte modda i mission.ini som på ditt sätt. Jag vill göra mission.ini i programmet. Punkt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 men snälla arvid. jag får göra som jag vill och jag kan inte modda i mission.ini som på ditt sätt. Jag vill göra mission.ini i programmet. Punkt slut! Självklart ska du använda programmet om du vill det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Men de funkar ju inte!!! De kommer nån dialog ruta där den inte hittar nån DLL fil. Hultan sa att jag skulle ladda ner Virtual Basic med de funkade ju jättabra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Vill ni se en gta bana eller inte? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Gör klart kartan innan du börjar med mission.ini... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Gör klart kartan innan du börjar med mission.ini... JAG FÅR DAMP PÅ DIG!!! Programmet måste funka innan jag gör klart kartan och allt de där! Det ända jag behöver hjälp med är att fixa programmet. INGA ANDRA KOMMENTARER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 GTaJäGaReN v.s Arvid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Misterwhoopee vs GTaJäGaReN. Jägaren gör första slaget! http://mysmilies.no-ip.com/mysmilies/throwup.gif Glassbilen tycker inte om det och börjar http://mysmilies.no-ip.com/mysmilies/rubbel.gif !! Då kommer det ut http://mysmilies.no-ip.com/mysmilies/tdo13.gif ! Jägaren retas och glassbilen blir sur och illamående. Jägaren tar fram en kniv! http://mysmilies.no-ip.com/mysmilies/couto.gif Jägaren har vunnit!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 JAG FÅR DAMP PÅ DIG!!! Programmet måste funka innan jag gör klart kartan och allt de där! Det ända jag behöver hjälp med är att fixa programmet. INGA ANDRA KOMMENTARER!!! Jasså har du damp? Stackars dig... Jag gav dig bara ett råd, jag gjorde i alla fall klart min karta innan jag satte igång med progarmmeringen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Du ja! men va händer om programmet inte funkar då? Hel jävla banan förgäves! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Här får man aldrig hjälp, nähä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Den där dumma GTAed2Beta45 funkar ej. Det kommer en dialogruta: Det gick inte att hitta DLL-filen VC40032.DLL Hur ska man göra. Utan det programmet blir det ingen gta1 bana från mig... Prova att gå till DENNA Sida och ladda ner Nåra runtimes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Prova att gå till DENNA Sida och ladda ner Nåra runtimes! Det är just den jag laddat ner förut, men den funkade ej. Jag tror jag ska ha VB 4 istället för 6, för det står ju VB400 i dialogrutan jag får upp. :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag kollade upp mina nerladdade GTA-editorer och fann en som heter Misedit, till skillnad från GTAed2 kan programmet visa ens egen karta och det är jättelätt att placera ut powerups. Ladda ner här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag kollade upp mina nerladdade GTA-editorer och fann en som heter Misedit, till skillnad från GTAed2 kan programmet visa ens egen karta och det är jättelätt att placera ut powerups. Ladda ner här! Thanks Arvid. Äntligen kommer du med en "vettig" kommentar! Ska testa om den funkar. Ska testa på andra datorn där man har gta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts