p-c-2 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Har inte sätt han på länge http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32139&hl= Redigerad 1 augusti, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Han kanske är (som många andra nu för tiden) på semester. Vi alla måste få lite ledigt någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Don't know, don't care... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Don't know, don't care... Hehe du vill bara åt hans moderatorplats Skulle vara jävligt synd om han lämnar forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Skulle vara jävligt synd om han lämnar forumet. Håller med. Ungefär 45% av stämningen försvinner då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Han sa ju "Sista tråden jag låser, ha!". det skulle inte förvåna mig om han lämnade forumet ändå. tiden går och man växer ifrån vissa saker. 90% av alla som hänger här är ju inte mer en 17-18 år. då blir man ju lite anorlunda när man blir ca. 20 år (inte på något dåligt eller bra sätt) till skilnad från vissa andra. folk som blir ca. 20 år lämnar forumet eftersom man får bättre saker för sig som t.ex plugga på högskola (kanske i ett annat land tillochmed), flyttar till en annan till av jordklotet, börjar jobba heltid m.m. då har man ju inte tid att hänga på forum som när man va mindre och hade mer fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 HAHHA "Jag vill döda _EmiL_" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 HAHHA "Jag vill döda _EmiL_" Haha ibland vill jag det med, som nu. Ta inte illa upp , ville bara säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hehe du vill bara åt hans moderatorplats Skulle vara jävligt synd om han lämnar forumet. Lol, nailed it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Han sa ju "Sista tråden jag låser, ha!". det skulle inte förvåna mig om han lämnade forumet ändå. tiden går och man växer ifrån vissa saker. 90% av alla som hänger här är ju inte mer en 17-18 år. då blir man ju lite anorlunda när man blir ca. 20 år (inte på något dåligt eller bra sätt) till skilnad från vissa andra. folk som blir ca. 20 år lämnar forumet eftersom man får bättre saker för sig som t.ex plugga på högskola (kanske i ett annat land tillochmed), flyttar till en annan till av jordklotet, börjar jobba heltid m.m. då har man ju inte tid att hänga på forum som när man va mindre och hade mer fritid. Jag är 19 men hänger här ändå Men det är ju för att ni skall trivas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hehe du vill bara åt hans moderatorplats Skulle vara jävligt synd om han lämnar forumet. Öhm, nej...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Öhm det vill väl alla? Edit: min 1000 post, säg grattis till mig. Redigerad 2 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Öhm det vill väl alla? Nej? Varför skulle man vilja det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 För att kunna låsa istället för att reporta hela tiden, så man kan hjälpa till att håla bort alla spamande småungar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 För att kunna låsa istället för att reporta hela tiden, så man kan hjälpa till att håla bort alla spamande småungar Nu spammar du som en idiotisk spammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Bryr mig ärligt talat inte ett piss om han drar eller stannar. Då jag anser han rätt så jobbig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Öhm, nej...? Det vill du visst. tss.. Och jag kan med större sannolikhet säga att han har stuckit. Inte på nån fjantig semester, utan helt sagt upp kontakten med GTAsajtens forum. Men vi får se om han kommer tillbaka. Vi är många som försökt att lämna men kommit tillbaka. Jag kommer iaf sakna honom om han har stuckit helt och inte kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vi är många som försökt att lämna men kommit tillbaka. Det är ett litet faktum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nu spammar du som en idiotisk spammare. Nej jag spammar inte jag svarar på frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nu spammar du som en idiotisk spammare. Qouad_Gta är ju en av dom som absolut inte spammar. kan du visa något inlägg som är ovesentligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts