Weaper Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag undrar om man kan höjja delen som bilden visar, d.v.s rampen upp på själva trucken? (Jag vet att man kan höja över delen så att det blir som två våningar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Jag undrar om man kan höjja delen som bilden visar, d.v.s rampen upp på själva trucken? (Jag vet att man kan höja över delen så att det blir som två våningar). Kan man höjja en Packer?? alltså så det blir 2 våningar? edit: vart hittar man packern,kollat på bilkartan men hittar den inte Redigerad 1 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Kan man höjja en Packer?? alltså så det blir 2 våningar? 2) vart hittar man packern,kollat på bilkartan men hittar den inte 1) Jag tror inte det. Har dock aldrig provat. 2) Den kör omkring runt flugplatsen i LS! Finns jätte många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Med 8 (eller om det var 2, var ett tag sen jag spelade San Andreas) på numpaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Kan man höjja en Packer?? alltså så det blir 2 våningar? edit: vart hittar man packern,kollat på bilkartan men hittar den inte Ja, man kan ha två våningar på den. Finns nästan överallt. EDIT: Man kan inte fälla upp den där lilla rampen som är inringad på bilen. Aningen dumt är det ju att man inte kan göra det. Redigerad 1 augusti, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ja du Packer, jag håller med om att det är en väääldigt liten fråga. men det är en väldigt stor tråååååååååååd *MOHAHA* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts