Jump to content

GÖTEBORGS KALASET

JMC
 Share

Recommended Posts

Skiter i vad ni bönder säger om Stockholm, jag är inte ensam stockholmare om att tycka det.

Ni vet inte ett skit och bör inte uttrycka er :angry:

Tack för ordet och åter till topicen.

Fint och snacka skit om oss och sen säga åter till topicen... Får vi inte försvara oss? Är du rädd? Jävla översittarfasoner är vad det är! Jefla stockholmare

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fint och snacka skit om oss och sen säga åter till topicen... Får vi inte försvara oss? Är du rädd? Jävla översittar fasoner är vad det är! Jefla stockholmare

Men ni bönder kan ju inte läsa, har jag bara tagit upp dåliga saker kanske?

Har jag bara slängt skit?

Jävla fasicter, jag har även sagt bra saker men det enda ni gör är att besvara mina inlägg med motsvarande fast ni byter ut Gbg till Stockholm i princip och även slänga så mycket skit det går.

Tänker inte fortsätta diskutera med er då det inte leder någon stans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ni bönder kan ju inte läsa, har jag bara tagit upp dåliga saker kanske?

Har jag bara slängt skit?

Jävla fasicter, jag har även sagt bra saker men det enda ni gör är att besvara mina inlägg med motsvarande fast ni byter ut Gbg till Stockholm i princip och även slänga så mycket skit det går.

Tänker inte fortsätta diskutera med er då det inte leder någon stans.

Fasict kan du vara själv.

Jag hittade inget mer än skit i det näst sista inlägget du postade.

"Ni vet inte ett skit och bör inte uttrycka er :angry: "

Det var ju otroligt jävla snällt?! Du snacka skit? Aldrig, du är ju trevligheten själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fasict kan du vara själv.

Jag hittade inget mer än skit i det näst sista inlägget du postade.

"Ni vet inte ett skit och bör inte uttrycka er :angry: "

Det var ju otroligt jävla snällt?! Du snacka skit? Aldrig, du är ju trevligheten själv.

Självklart är jag trevlig emot folk som är trevliga emot mig, men jag skulle aldrig komma på tanken att vara trevlig emot dig :lol:

Bättre att ta upp något alls än inget. Tänk på det.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att jag har varit så otrevlig? Puttinuttt stackars dig...

Ja, jag ser det så.

Det sista du sade var bara omoget och allmänt otrevligt. Men du gör som du vill. Trivs du inte med huvudstaden så råder jag dig att dra ifrån detta land då det är vi som representerar det.

Ha en bra dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag ser det så.

Det sista du sade var bara omoget och allmänt otrevligt. Men du gör som du vill. Trivs du inte med huvudstaden så råder jag dig att dra ifrån detta land då det är vi som representerar det.

Ha en bra dag.

Det sista var för att vara snäll. Jag skulle gärna åka ifrån Sverige, men nu är det så att jag går i skolan och voll gärna bli klar med det först. Förresten är Stockholm ingen riktig

huvudstad, det finns inga människor där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske bor fler där, men det bor fler människor i Göteborg. De enda människorna som bor i Stockholm är de som vill flytta till Göteborg.

Det är inte en jävel här som vill flytta dit, tror hellre man åker till norge eller liknande då.

Jag lovar att åka ner till GBG och ta bilder och snacka med lite folk om någon vecka.. Jag kommer återkomma med vad jag tyckte om staden.

Håll ut.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rdzor. Har inget imor göteborgare förutom när dom snackar skit om oss 08or.

Jag är stockholmare. Och snackar ibland skit om gbg:are. Men det är ju på skoj, förhoppningsvis är d på skoj när dom driver med oss också. Jag älskar göteborg =D Men äh, bönder, dom kan åka runt i sina epa-traktorer och robba kossor på mjölk som en viss man sa.

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor