BroDD Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Huh? brukar lira med några från göteborg, dom har alltid menat att man e GOOOOO. . jaha.. alla ja snackat med har menat att man e dum i huvvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jo, det är ju trots allt min stad men det hänger tyvärr bara småbarn där som super och sånt... Håller med. Förra året vart de totalt 3 st som fråga om jag kunde köpa ut. Den sista som fråga va något påverkad. Tråkigt. Dom hitta la han sedan rånad och slängd nere i ett buskage på Bananpiren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Bor ganska långt ifrån så, Nope. Skulle dock komma om jag kunde, kanske iallafall. EDIT: Jo, det är synd att småbarn dricker. Redigerad 2 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Hahah, Klas Det slutade jag gå på när jag var 7år, men det är klart, ni gbgare är ju lite sena på det mesta. Allt mode kommer från andra länder till Stockholm och vandrar både upp och ner genom Sverige och Gbg är nästan längst ner Sedan så kan ni inte köra bil, ni är så stressade och sitter och tutar så fort det är lite kö på era landsvägar. Ligger och klämmer i mittenfilen på motorvägen när man ska köra på höger sida. Ömkörningar gör man på vänster och kör gör man på höger, det var visa ord och bör tas på allvar. Sedan språket man talar där nere är ju ganska gulligt också, att byta ut alla o till ö är ju nästan skrattretande, vad är det för fixidé? Sedan när blev o ö? Många jag talat med är även otrevliga, drar dock inte alla över samma kam men de jag talat med, dock inte JMC han är kung En stor småstad kan man kalla det. Spårvagnar, är vi kvar på 1800-talet eller? På det där kalaset, kommer det clowner och bjuder på saft med bullar eller? Är det fiskdamm så kommer jag lätt! Väll även ta upp endel bra saker med götebord för att inte klanka ner på er för mycket. Ni har ett jävla bra tivoli där man kan göra diverse roliga saker. Gullig stad, man får gåshud när man går och tittar på alla gammla hus från 1400-talet. Hoppas ingen tog illa upp, men det var min uppfattning utav Gbg när jag var där. Puss och kram, nu ska jag sitta här i stockholm och må "gött" Redigerad 2 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Bah, Weener är Göteborgare och han är hur gullig som helst. Dessutom är det inget större fel på tjejerna i götet heller. Ej heller Metallicafansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hahah, Klas Det slutade jag gå på när jag var 7år, men det är klart, ni gbgare är ju lite sena på det mesta. Allt mode kommer från andra länder till Stockholm och vandrar både upp och ner genom Sverige och Gbg är nästan längst ner Sedan så kan ni inte köra bil, ni är så stressade och sitter och tutar så fort det är lite kö på era landsvägar. Ligger och klämmer i mittenfilen på motorvägen när man ska köra på höger sida. Ömkörningar gör man på vänster och kör gör man på höger, det var visa ord och bör tas på allvar. Sedan språket man talar där nere är ju ganska gulligt också, att byta ut alla o till ö är ju nästan skrattretande, vad är det för fixidé? Sedan när blev o ö? Många jag talat med är även otrevliga, drar dock inte alla över samma kam men de jag talat med, dock inte JMC han är kung En stor småstad kan man kalla det. Spårvagnar, är vi kvar på 1800 talet eller? Hoppas ingen tog illa upp, men det var min uppfattning utav Gbg när jag var där. Puss och kram, nu ska jag sitta här i satockholm och må "gött" Right... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 dock inte JMC han är kung Right Back at Ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sedan så kan ni inte köra bil, ni är så stressade och sitter och tutar så fort det är lite kö på era landsvägar.t" .gbg'are kan köra bil.. trafiken flyter fan så mycket bättre där än på andra ställen jag har varit.. klart dom blir stressade när det kommer massa 08'or och sabbar trafikrytmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) .gbg'are kan köra bil.. trafiken flyter fan så mycket bättre där än på andra ställen jag har varit.. klart dom blir stressade när det kommer massa 08'or och sabbar trafikrytmen Håller med till 100%! 08:or kan inte köra bil. Finns väl några som kan de men inte många. Redigerad 2 augusti, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Haha, ni är la roliga grabbar . Kom på något eget istället för komma med en attack som jag redan kört med, kan ni aldrig komma på något själv? Gå och ät eran Klings glass, det är det enda som duger där nere, den är jeffla god. Suck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hahah, Klas Det slutade jag gå på när jag var 7år, men det är klart, ni gbgare är ju lite sena på det mesta. Allt mode kommer från andra länder till Stockholm och vandrar både upp och ner genom Sverige och Gbg är nästan längst ner Sedan så kan ni inte köra bil, ni är så stressade och sitter och tutar så fort det är lite kö på era landsvägar. Ligger och klämmer i mittenfilen på motorvägen när man ska köra på höger sida. Ömkörningar gör man på vänster och kör gör man på höger, det var visa ord och bör tas på allvar. Sedan språket man talar där nere är ju ganska gulligt också, att byta ut alla o till ö är ju nästan skrattretande, vad är det för fixidé? Sedan när blev o ö? Många jag talat med är även otrevliga, drar dock inte alla över samma kam men de jag talat med, dock inte JMC han är kung En stor småstad kan man kalla det. Spårvagnar, är vi kvar på 1800-talet eller? På det där kalaset, kommer det clowner och bjuder på saft med bullar eller? Är det fiskdamm så kommer jag lätt! Väll även ta upp endel bra saker med götebord för att inte klanka ner på er för mycket. Ni har ett jävla bra tivoli där man kan göra diverse roliga saker. Gullig stad, man får gåshud när man går och tittar på alla gammla hus från 1400-talet. Hoppas ingen tog illa upp, men det var min uppfattning utav Gbg när jag var där. Puss och kram, nu ska jag sitta här i stockholm och må "gött" Det slutade jag gå på när jag var 7år, men det är klart, ni gbgare är ju lite sena på det mesta.Lite svårt och gå på när man inte ens bor i GBG. Du vet nog inte ens vad Göteborgskalaset är. Isådanfall kan du ju förklara i detalj för mig. Allt mode kommer från andra länder till Stockholm och vandrar både upp och ner genom Sverige och Gbg är nästan längst ner Jaha vi kanske inte vill ha senaste modet eller så är det tvärtom att vi har senaste modet och ni ligger efter. Sedan så kan ni inte köra bil, ni är så stressade och sitter och tutar så fort det är lite kö på era landsvägar. Ligger och klämmer i mittenfilen på motorvägen när man ska köra på höger sida. Ömkörningar gör man på vänster och kör gör man på höger, det var visa ord och bör tas på allvar.Såvitt jag vet så är det 08:orna som kör så. Men kan ju ha fel (har ju trots allt bott där). Många jag talat med är även otrevliga, drar dock inte alla över samma kam men de jag talat med, dock inte JMC han är kung Otrevliga? Vad är 08:orna om Göteborgarna ät otrevliga? Göteborgarna är de trevligaste människorna i Sverige och mest välkomnande. En stor småstad kan man kalla det. Spårvagnar, är vi kvar på 1800-talet eller? Mycket charmigare än tunnelbana iallafall. Hur är det mer erat hav då? Förorenat och allt. Vårat fina hav är rent och fint och man kan faktiskt känna saltsmaken och se botten. Ni kan ju inte ens bada i erat algbad. Ja Liseberg är ju Nordens största nöje. Tråkiga Gröna Lund är inte ens i närheten. Till och med att bada är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Lite svårt och gå på när man inte ens bor i GBG. Du vet nog inte ens vad Göteborgskalaset är. Isådanfall kan du ju förklara i detalj för mig. Jaha vi kanske inte vill ha senaste modet eller så är det tvärtom att vi har senaste modet och ni ligger efter. Såvitt jag vet så är det 08:orna som kör så. Men kan ju ha fel (har ju trots allt bott där). Otrevliga? Vad är 08:orna om Göteborgarna ät otrevliga? Göteborgarna är de trevligaste människorna i Sverige och mest välkomnande. Mycket charmigare än tunnelbana iallafall. Hur är det mer erat hav då? Förorenat och allt. Vårat fina hav är rent och fint och man kan faktiskt känna saltsmaken och se botten. Ni kan ju inte ens bada i erat algbad. Ja Liseberg är ju Nordens största nöje. Tråkiga Gröna Lund är inte ens i närheten. Till och med att bada är roligare. Bra att du bara slänger upp dålig kritik och inte kan ta upp något bra om Stockholm. Du är van vid sådana diskussioner va? Jag gjorde det iaf med stil då jag har tagigt upp minst 3 saker om er och det var inte lätt.. Nu är det så att jag inte sa att jag viste vad det där kalaset är för något, om du tar det lite lugnt nästa gång lilla vän så ser du att jag anmärker på namnet. När du sade att ni var de mest välkommnade, vad har du fått den informationen ifrån? och vilka välkomnar er mest?, pentagon? Bra att du bara besvarar allt jag skrev med motsatsen. För ett exempel, om jag skriver att korv är gott så skriver du att korv är äkligt. Vårat hav går utmärkt att bada i, då jag är en badkruka så bryr jag mig inte om hur det ser ut. Använder duschen. Gröna lund går utmärkt att gå till, inners inne tycker du inte att bada är roligare men för att vara tuff och slänga så mycket skit det går så skrev du det Btw, är det något mer du vill klaga på så gör det nu.. annars kanske du missar något som är dåligt. Ha det bra i ditt fina Göteborg. Redigerad 2 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Bah, Weener är Göteborgare och han är hur gullig som helst. Dessutom är det inget större fel på tjejerna i götet heller. Ej heller Metallicafansen. Tihi, så du säger. :"> Förövrigt kan jag säga att Göteborg är en görmysig stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hahah, Klas Det slutade jag gå på när jag var 7år, men det är klart, ni gbgare är ju lite sena på det mesta. Allt mode kommer från andra länder till Stockholm och vandrar både upp och ner genom Sverige och Gbg är nästan längst ner Sedan så kan ni inte köra bil, ni är så stressade och sitter och tutar så fort det är lite kö på era landsvägar. Ligger och klämmer i mittenfilen på motorvägen när man ska köra på höger sida. Ömkörningar gör man på vänster och kör gör man på höger, det var visa ord och bör tas på allvar. Sedan språket man talar där nere är ju ganska gulligt också, att byta ut alla o till ö är ju nästan skrattretande, vad är det för fixidé? Sedan när blev o ö? Många jag talat med är även otrevliga, drar dock inte alla över samma kam men de jag talat med, dock inte JMC han är kung En stor småstad kan man kalla det. Spårvagnar, är vi kvar på 1800-talet eller? På det där kalaset, kommer det clowner och bjuder på saft med bullar eller? Är det fiskdamm så kommer jag lätt! Väll även ta upp endel bra saker med götebord för att inte klanka ner på er för mycket. Ni har ett jävla bra tivoli där man kan göra diverse roliga saker. Gullig stad, man får gåshud när man går och tittar på alla gammla hus från 1400-talet. Hoppas ingen tog illa upp, men det var min uppfattning utav Gbg när jag var där. Puss och kram, nu ska jag sitta här i stockholm och må "gött" Alltså, fy fan vad onödigt att starta en jävla diskussion om Göteborg och stadens kvaliteter... Blir ni aldrig trötta på era jävla patriotiska i-landsproblem? Men ontopic nu, så ska jag gå den nionde, och titta på Laleh på kungstorget 19:30. Det ska bli kul. Har sett henne live en gång tidigare och hon var jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Yay jag är i Ödsmål och ska självklart dit. Vi kanske syns. Om ni ser mig så kan ni ju ropa VickeX så kollar jag runt Jag menar bild finns ju i "Bild på dig själv"-topicen... BTW nån som bor nearby Ödsmål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Stockholmare? fy fan... du borde halshuggas o torteras offentligt Jag är inte en stockholmare.. antog dock att du var en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag är inte en stockholmare.. antog dock att du var en.. . fan va elakt o kalla mig stockholmare.. ärligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 . fan va elakt o kalla mig stockholmare.. ärligt... Var kommer du ifrån då? Du klagar ju på göteborgare och stockholmare.. (Klagar iofs inte på det att du klagar på stockholmare ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Var kommer du ifrån då? Du klagar ju på göteborgare och stockholmare.. (Klagar iofs inte på det att du klagar på stockholmare ) Inte klagat på varken stockholmare eller göteborgare... de enda ja sagt e att göteborgare pratar fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Skiter i vad ni bönder säger om Stockholm, jag är inte ensam stockholmare om att tycka det. Ni vet inte ett skit och bör inte uttrycka er Tack för ordet och åter till topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts