Zack Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hade gärna gått. Det är väl gratis inträde? Nej det är det inte, man betalar för att komma in i Göteborg......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nej.. står inte ut me göteborska... blir förstörd av de :'( Alltid är det något... Många tycker faktist som Benvit att Göteborska är charmigt. Och charmen finns i alla dialekter. Finns ju ingen som har riktig svensk tycker jag. Alla har sina egna. Helt normalt. Så fan va tråkigt om hela sverige pratade exakt samma. Det skulle ju vara samma som att alla såg ut precis likadana ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Göteborgskalaset? hehe nope jag ska inte gå kommer bli eremit och aldrig lämna min grotta med min älskade dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har bättre saker för mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vad är det för artister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nope. Orka åka till andra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nej.. står inte ut me göteborska... blir förstörd av de :'( Det är inget fel på varken göteborska eller Göteborg över huvudtaget. Bah. Själv bor jag vädligt nära götet, men jag tror inte jag ska gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jadu... hur de låter Säger en (antagligen) stockholmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Så fan va tråkigt om hela sverige pratade exakt samma. Det skulle ju vara samma som att alla såg ut precis likadana ut. Så två stockholmare t.ex. är samma sak menar du, eller två göteborgare eller varför inte två skåningar... vi säger t.ex. att alla i sverige pratar på "stockholmska" så är det som att alla ser ut som varandra, om det är så du menar så kanske du ska leta lite lossna skruvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Götlaborg: västkustens huvudstad Nä, ska inte dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nej det är det inte, man betalar för att komma in i Göteborg......... Vad vet jag. Har bara vart där en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Säger en (antagligen) stockholmare (:!!! Stockholmare? fy fan... du borde halshuggas o torteras offentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Stockholmare? fy fan... du borde halshuggas o torteras offentligt Ok, så du ska tortera han när han redan är död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jo, det är ju trots allt min stad men det hänger tyvärr bara småbarn där som super och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Kommer du? .nepp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nej, Jag bor i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Göteborgska är ju en sån skön dialekt. Hallo elleRRRRRRRR? E du go elleRRRRRR? Redigerad 1 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Göteborgska är ju en sån skön dialekt. Hallo elle? E du go elle? . va fan säger göteborgare "e du go elle?" för när dom menar att man e dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 . va fan säger göteborgare "e du go elle?" för när dom menar att man e dum? Huh? brukar lira med några från göteborg, dom har alltid menat att man e GOOOOO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 . va fan säger göteborgare "e du go elle?" för när dom menar att man e dum? Go i hövvet. Eller som ni säger: "Fläng i kolan"... Gôttebosska for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts