Yukiz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hej. Har bättre än vad systemkraven rekommenderas här på GTAsajten på min data ändå så laggar San Andreas! Har precis uppdaterat grafik kortet men det gör det ändå. Behöver hjälp med vad jag mer kan göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ladda ner de senaste drivrutinerna till ditt grafik kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ladda ner de senaste drivrutinerna till ditt grafik kort. Han hade ju gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Han hade ju gjort det Sch. hna är stolt över sitt svar ser du väl! Ontopic: dunno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Man behöver inte ha de senaste drivrutinerna till sitt grafikkort för varje gång man ska köra ett jävla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag har uppdaterat drivrutinerna, jag har ett GeForch grafik kort, kommer inte ihåg allt exakt nu för har inte datorn här utan hos farsan, iaf så hade jag standard grafiken först 800x600 och man ser bra och så, men då gick det skit segt, så jag måste ha 640x480 (tror det var den) för att det ska vara normalt. Jag vet inte vad jag ska göra för att köra med bättre grafik för andra spel fungerar prima... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Du måste ha ett gammalt grafik kort då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nja, det är 1 år gammalt, men det var nytt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Tommy killer - du har koll du.. läs vad han skriver, hans kort är ju bättre än rekommenderat systemkrav. Vet dock inte vad felet är, kör på xbox jag... virus? för klent me minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Inga virus eller spywares tror jag, har sökt... RAM minnet ligger på 512 mb, och hårdisken den ligger på har ca 50% ledigt utrymme. Processorn ligger runt 2,4 ghz. Kommer inte ihåg mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts