Mr_PopZz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vet någon ett "fusk" så man kan klara ambulansuppdraget lättare? SKULLE VARA JÄVLIGT TACKSAM OM NÅGON KUNDE SVARA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vet någon ett "fusk" så man kan klara ambulansuppdraget lättare? SKULLE VARA JÄVLIGT TACKSAM OM NÅGON KUNDE SVARA!! Har du VC till PC kan du ju lägga upp en sparfil så nån annan kan klara det. Annars kan du ju testa med Hälsa fusket så bilen repareras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) My Webpage Redigerad 3 augusti, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 My Webpage OMG? är du *fterbliven eller? Varför fan länkar du till en porrsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 De va så längesen jag spelade VC så jag vet inte vilket uppdrag du menar...förklara lite noggranare så ska jag hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 OMG? är du *fterbliven eller? Varför fan länkar du till en porrsida? Han är väll bara ute efter uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 My Webpage Varning att se fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 OMG? är du *fterbliven eller? Varför fan länkar du till en porrsida? Han är handikappad,sgäer han iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Han är handikappad,sgäer han iaf. Det märks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrDiaz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 För att återgå till frågan: Ja, själv så ändrade jag lite i handling.cfg, så att ambulanse aldrig går sönder, den cäger 25 ton, den går i 500 km/h och har ett acc på 60.0. Då går uppdraget underbart lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Du kan ju skaffa en trainer som fryser tiden, så att du kan åka runt i din egen takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts