Applemos Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Jag har klarat den första när man ska åka igenom gröna, gula & röda ringar.. Och jag har försökt att klaradet andra racet efter men inte lyckats så jag har inte kört det på ett tag.. men igår när jag skulle testa så va jag tillbaka på första tävlingen och kan har klarat den massor me gånger igen men jag kommer ändå inte till det andra racet.. :'( Tävlingen i LV menade jag ju Redigerad 1 augusti, 2005 av Applemos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Crosstävlingen i LV menar du väl?? Hur som helst så har jag för mig att man bara kan köra den tävlingen på Måndagar och Onsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Crosstävlingen i LV menar du väl?? Hur som helst så har jag för mig att man bara kan köra den tävlingen på Måndagar och Onsdagar. Oki tackar.. ska testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts