Jacker Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Tänkte precis sätta mig och lira lite CS:S. Men givetvis är det första man får problem. Jag hinner inte mer än att starta spelet så krashar det och det övre varningsmeddelandet dyker upp (nedanstånde bild). När man tryckt på "OK" upprepar det sig. När man sen trycker på "OK" igen krashar det och det undre meddelandet dyker upp. Jag kan garantera att jag har DirectX. Har ffs senaste verisionen (9.0c), som jag installera för några dagar sen! EDIT: Glömde, såklart, bilden. :"> Redigerad 1 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) I can't see no picture. Edit: Prova tanka nya/installera om drivers. Redigerad 1 augusti, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Testa med att installera om senaste direct x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Du har inte senaste Direct X / Ditt grafikkort klarar inte av DirectX 7 eller högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Tänkte precis sätta mig och lira lite CS:S. Men givetvis är det första man får problem. Jag hinner inte mer än att starta spelet så krashar det och det övre varningsmeddelandet dyker upp (nedanstånde bild). När man tryckt på "OK" upprepar det sig. När man sen trycker på "OK" igen krashar det och det undre meddelandet dyker upp. Jag kan garantera att jag har DirectX. Har ffs senaste verisionen (9.0c), som jag installera för några dagar sen! EDIT: Glömde, såklart, bilden.:"> Och så klarar datorn inte grafiken, så då ville den ha safe mode med dålig grafik, och sen skyller den på DirectX 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Du har nvidia eller? Isåfall.. installera äldre drivrutiner.. dom nya krånglar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Du har nvidia eller? Isåfall.. installera äldre drivrutiner.. dom nya krånglar.. X2 Men sen måste du ju ändå lära dig att när du vill ha hjälp med din dator så ska du såklart berätta lite om datorn, vad för grafikkort du har, processor etc. Precis som din pappa skulle berätta vilken model på sin bil han har om han skulle få problem med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 X2 Men sen måste du ju ändå lära dig att när du vill ha hjälp med din dator så ska du såklart berätta lite om datorn, vad för grafikkort du har, processor etc. Precis som din pappa skulle berätta vilken model på sin bil han har om han skulle få problem med den. Ke? Pratar du med mig? Eller menar du att jag har rätt? X2? Var? Vem? När? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jacker,vi har PRECIS samma problem,kan inte köra HL2 heller! Min Dator borde klart klara av det: Intel Pentium 4 CPU 2.99 GHz,512 Mb Ram,GeForce4 Mx 440 64mb. Borde ju klara av det! Lite klent grafikkorts minne då men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Det är dom nyaste drivrutinerna som inte funkar. Tanka dom som är lite äldre så ska dom funka. Doh. ace hann före. Men jag hjälpa honom med det. *STOLT* Redigerad 1 augusti, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Det är dom nyaste drivrutinerna som inte funkar. Tanka dom som är lite äldre så ska dom funka. Doh. ace hann före. Men jag hjälpa honom med det. *STOLT* Gjorde det igår. Tack Ace och Bullet! Flyter på utmärkt utan minsta problem. Redigerad 2 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Haha.. min polare hade samma problem .. han fick lov att formatera datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha.. min polare hade samma problem .. han fick lov att formatera datorn Ganska onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ganska onödigt. Nae, han behövde det ändå .. men han visste inte hur man gjorde jag gjorde det åt honom .. han e n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts