eXotic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Finns det något sätt så man kan spela med Jinpatchi ? Jag tror att jag har klarat ut storymode med alla karaktärer men han har ju inte kommit, är det något annat man ska göra eller kan man inte spela som honom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Finns det något sätt så man kan spela med Jinpatchi ? Jag tror att jag har klarat ut storymode med alla karaktärer men han har ju inte kommit, är det något annat man ska göra eller kan man inte spela som honom ? Man kan inte spela som honom. Men om man har gameshark eller liknande så kan man ändra så man kan spela som honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Åhh, så synd , är det samma med Eddie förresten ? Tror att han bara är inlaggd så dom skulle ha någon som christie kände som hon kunde möta men min kompis tror inte på att han inte går att spela med. Så är det samma sak med eddie att man bara kan spela mot honom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Åhh, så synd , är det samma med Eddie förresten ? Tror att han bara är inlaggd så dom skulle ha någon som christie kände som hon kunde möta men min kompis tror inte på att han inte går att spela med. Så är det samma sak med eddie att man bara kan spela mot honom ? Nej, man köper Eddie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Eddie e typ extra costume till Christie eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nej, man köper Eddie. Köper ? I Cuztomise (Varning på stavningen) eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Använd den andra Tekken 5 tråden. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30842 Redigerad 1 augusti, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Tack, men just nu har jag inte några fler frågor så jag har inget o skriva där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Köper ? I Cuztomise (Varning på stavningen) eller ? Du går in på Christie sen tar du "EXTRA COSTUME" och sen köper du den för 500.000G. När du har köpt honom så kan du välja honom genom att Trycka /\ eller O på Christie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Haha tack för hjälpen men jag hade redan listat ut det när jag satt och bytte alla grejjor jag hade skaffat mig genom Tekken : Devil Within (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts