niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Jag hade inte gjort nått alls än att tagit över alla hoods och sen skulle jag gå och spela lite biljard.. men gubben som man ska spela mot sket i om jag tryckte "return" och sen gick jag ut.. och in igen då va han borta så jag "loadade" om till filen jag sparat och då blev d alldes svart och inget hände, jag tryckte Esc då stängdes spelet's av.. så jag startade d igen och samma hände när jag tänkte "loada" =/ hjälp mig nån spelet bara stängs av :'( Jag kan "loada" andra Save Files!! error: gta_sa.exe har garanterat ett fel och kommer stängas av Windows. Du måste starta om programmet. En fellogg skapas. Om nån vet va d e för fel så säg till!!(ja jag hade fuskat innan sparade kan d va d??) Jag känner inte direkt för att köra om hela spelet :'( :'( :'( :'( :'( :'( Annars kanske nån som har klarat ut uppdraget me alla "hoods" kan länka upp sin Save Fil så jag kan få den istället för d värkar inte funka så bra för mig :'( GTASAsf6.b Redigerad 1 augusti, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Kan du loada andra savegames utan problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Mm måste va nått fel =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Kan du ladda upp savefilen som det är fel på? Så att jag kan testa den. Redigerad 31 juli, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 W8 isåfall.. vad för sida kan man ladda upp den på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du kan göra det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Gjort d nu ^^ Redigerad 31 juli, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Säg till om d funkar för dig!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Nej det fungerade inte men testa att byta slott. EDIT: Det fungerade inte att byta slott heller. Redigerad 31 juli, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Don't work :'( hjälp mig nån!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Var sparade du senast? (jag tror inte det har någon betydelse) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 I the jonssons house eller va d heter.. tog närmaste efter som jag hade tagit över alla "hoods" :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ingen som vet va d e för fel?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts