niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Har nu tagit över alla "hoods" men undrar om nått annat "gäng" skulle kunna försöka ta över mina "hoods" nu??.. d borde inte d eftersom d inte finns några andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej, dem är "utrotade". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Good Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har nu tagit över alla "hoods" men undrar om nått annat "gäng" skulle kunna försöka ta över mina "hoods" nu??.. d borde inte d eftersom d inte finns några andra Tagit över vagos i Bayside då? råkade jag glömma , hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Tagit över vagos i Bayside då? råkade jag glömma , hehe Vart ligger bayside? Jag har två skitsmå hoods kvar att ta över och det finns inga ballas där, så hur ska man ta över egentligen? Ett av hoodsen är vid det där skithotellet typ vid idlewood... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nej, dem är "utrotade". För mig kom dom tillbaka, hade tagit alla dom där jätte små, o de vid båtskolan eller va de va... o alla.. stog att ja hade 100% tillome.. men ändå kom dom tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Attackerar de dina hoods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 De brukar köra runt i bilar. Skjut huvena av dem i bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts