saffecool Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Fick 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 7...Men jag är ju bara 13 så jag är nöjd Okej men jag är 14 och fick 17? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 16/18 på 6 minuter blankt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Du fick totalt 14 rätt av 18 möjliga! 5 minuter och 37 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 4 av 18, gjorde det på 7 sekunder... fan va tråkigt. () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 7...Men jag är ju bara 13 så jag är nöjd Jag fick 12 och jag är 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag vet att ganska många ljuger om sina resultat här för om man kollar på mensas undersökningar så ser man att så här många kan inte ha så många rätt. Fast testet är ju endå ganska lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vill ej säga va jag fick hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Får väl va nöjd med detta... Orka inte koncentrera mig så mycket, som synes på tiden... Har förövrigt typ 129 i iq eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 14 av 18 :'( "Tretton poäng är respekt, du har fjorton" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Mummel... får skylla på att jag bara sov mellan tre och halv sju inatt, och att jag jobbade åtta-ett idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts