EternalK Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag klarade det uppdraget idag och nu finns det inget uppdrag att göra varken Saint Marks Bistro eller Breaking the Bank at Caligula's. Och jag har redan fått det där kortet av Millie. Jag har inte gjort uppdragen n.o.e och Black Project, måste man göra dem för att komma vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag klarade det uppdraget idag och nu finns det inget uppdrag att göra varken Saint Marks Bistro eller Breaking the Bank at Caligula's. Och jag har redan fått det där kortet av Millie. Jag har inte gjort uppdragen n.o.e och Black Project, måste man göra dem för att komma vidare? Göra dem? du ska ju få ett samtal av woozie om du får kortet, men du kanske måste klarar det trögaste uppdraget(N.O.E) Black project, och Green Goo för att få det kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts