frasseelli Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur fungerar egentligen GTAVicecareditor? hur får man igång programmet? jag har laddat ner programmet men jag kommer inte längre än till där man ska trycka på load eller nåt. kan någon förklara för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det var ett tag sen så jag kommer inte riktigt ihåg :'( men det borde följa med nått text document där det står precis hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Öppna VC mappen-data-handling.cfg.....välj bil där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ingen bra beskrivning av vad tråden handlar om i titeln. Och som Martin-123 sade, så ska du bara gå in i "Grand theft Auto Vice city / Data / Handling.cfg" så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frasseelli Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tack för era svar! Ska försöka med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts