Matte123 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag kan inte ta foto nr 25 och 29. Kamera symbolen finns inte där. Jag är helt säker på att jag inte tagit dem innan. Är det en ny bugg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Iibland ser man dom inte, Testa att kolla från en annan vikel eller att bara ta kortet där du vet att dom finns. Det gjorde jag på många, bara att sikta och ta kort och hoppas på att det var rätt prickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag fattar inte det där med fotona. Kan någon förklara vad det är man ska ta kort på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Va sjukt!! Jag har testat det men inget funkar. har kollat på några gta sidor o på en så visas kamerasymbolen under några träd o på den andra visar den mot en skyskrapa?? Det är samma photo op!! Hashan: Använd denna kartan http://hem.bredband.net/708145/snapshots.html och ta din kamera, zooma in så ser du en kamerasymbol i sökaren. Ta korten o va noga med att det står Photo taken (eller vad det nu står) Ta dem i tur o ordning eller skriv upp alla o bocka av dem. Lätt o missa annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nu har jag tagit alla. foto ikonen vid de fyra runda tornen syntes aldrig. Knäppte en bild o fick den ändå?? Bilden vid baseball planen har jag tydligen också lyckats ta på nåt sätt fast den har aldrig synts heller!! Skumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts