emo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Råna en bank och köpa en kostym och lämna ett snyggt lik efter mig, så snyggt att folk egentligen inte vill flytta på mig, utan bara stå och kolla på mig! edit: new page [sHIZZLE] Redigerad 10 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag skulle nog försöka få ett ligg... sen kanske sticka till Miami.... träffa några kändisar.... och kanske Busringa till polisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 ...Åkt hem till leftbehind och lagt en tandborste i hans öra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har ny sak nu. Skulle leta förjävligt efter en adress till Kiss (haha, whatevah!), och träffa dom. Stå på scen med dom och sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Sa vi att nån sa nånting om sjukdomar? Nä! Vad menar du med att bota då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 ...Åkt hem till leftbehind och lagt en tandborste i hans öra. "HAHA" Skrattar röven av mig nu, hahahahhaahahaha!111!1111ett"!!!. Det där var inte så nödvändigt, men troligtvis är du ute efter posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Fan va de hade varit pinsammt om ni alla gjorde dom sakerna och sen så berättar doktorn att han hade fel å du var frisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Precis som jag sagt tidigare alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 ...Åkt hem till leftbehind och lagt en tandborste i hans öra. Det ska jag göra på min kompis imorrn! Jag skulle inte dött över huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts