xstreem Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Spenderat dagen med familjen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan Dödat någon Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. Sen så kommer doktorn på att han kan bota dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Sen så kommer doktorn på att han kan bota dig Sa nån nånting om sjukdomar? Nä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Sa nån nånting om sjukdomar? Nä! Sa vi att nån sa nånting om sjukdomar? Nä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Springa till stockholm, Slå sönder APB's kontor. Slå pontén. Äta pizza och hamburgare. Få allmänt damp på nått torg. Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Få allmänt damp på nått torg. Det låter ju som något man måste passa på med de sista timmarna man lever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoshie_Bruden Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men hur ska man kunna veta om man ska dö om 12 timmar? men ialafall: jag skulle ta farväl av familj,släkt och vänner.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det låter ju som något man måste passa på med de sista timmarna man lever Självklart. Slå sönder fruktstånd och sånt. Och åka rullator glömde jag. Och sparka på dvärgar. Puh. Jag vill vara döende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan Dödat någon Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. Nåt sånt hade man väl gjort , fast det e en bit till motorvägen Hade tatt förväl av alla, gjort något riktigt kul och tatt förväl en en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag skulle tända eld på min skola (och det menar jag, för jag hatar ,verkligen den skolan) sen skulle jag gått hme och beställt en stor och fet Pizza, sen umngås med min familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Få damp och skrika saker över dom närmaste byarna klockan 2 på natten och väcka gamla tanter på olderdomshem och sist men inte minst bräna ner skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Beror på hur jag skulle dö. Om nån skulle döda mig om 12 timmar skulle jag dödat honom innan han dödade mig, enkelt. Och då skulle jag inte dö 12 timmar senare. Och jag skulle aldrig veta om jag hade 12 timmar kvar att leva så jag skulle leva precis som en vanlig dag antar jag(naturlig död det vill säga). Redigerad 7 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Antar att denna tråd vill säga i princip detta: Du får veta att du har cancer och ungefär 12 timmar kvar att leva. Vad gör du? Något sådant, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Varför döda folk? låt dem också ha 12 timmar på sig att göra nått aja jag skulle nog göra allt jag inte vågade, typ säga till den jag var kär i att jag var det . Ta farväl av mina när och kära. Ha ett stort avskedsparty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Varför döda folk? låt dem också ha 12 timmar på sig att göra nått aja jag skulle nog göra allt jag inte vågade, typ säga till den jag var kär i att jag var det . Ta farväl av mina när och kära. Ha ett stort avskedsparty Party? Party låter lite halv-fel när någon ska dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Knulla tills jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag skulle verkligen inte bränna ner skola, den brann ner för nåra år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jag skulle berätta åt en tjej hur mycke jag älskar henne och så skulle jag ta adjö av mina polare och kanske slåss lite med mina fiendär Redigerad 9 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Först skulle jag få panik, sen skulle jag ringa till alla vänner och släktingar och träffa dom, och göra nåt kul som jag alltid velat göra. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag skulle typ bryta ihop och inte göra nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts