Jump to content

Om du skulle dö..

leftbehind
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Supa, knulla, spy  ^_^

Ne jag skulle ta av mig alla klädder och springa runt i stan och bara slå sönder allt.

Jag skulle komma och dra i din dolme, ev ta tag i den och springa runt med dig och den i handen.

Sedan skulle jag stänga ner mitt webbhotell och ta bort alla kunder.

Jag skulle spela musik som fan, ev arrangera en fet fest.

Däcka folk som köper ut sprit och narkotika till ungdomar.

Sälja mina datorer, lägenheten, lampor, högtalare, cd-skivor, tangentbord, möss, mobiler, tv, soffa, säng, duschdrapperi, kastruller, glas, tallrikar, mixer, lakan, täcken, påslakan, örngott, discokula, discolampor, mikrofoner, bord, stolar, tekanna, skåp, toasitsen, väckarklockan, cykeln, allt det andra och ge alla mina pengar till nära och kära samt skänka alla kläder till uff.

Säga farväl till er och andra.

Tror inte jag hinner med mycket mer.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle komma och dra i din dolme, ev ta tag i den och springa runt med dig och den i handen.

Sedan skulle jag stänga ner mitt webbhotell och ta bort alla kunder.

Jag skulle spela musik som fan, ev arrangera en fet fest.

Däcka folk som köper ut sprit och narkotika till ungdomar.

Ungefär här bör 12h gränsen gå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sälja mina datorer, lägenheten, lampor, högtalare, cd-skivor, tangentbord, möss, mobiler, tv, soffa, säng, duschdrapperi, kastruller, glas, tallrikar, mixer, lakan, täcken, påslakan, örngott, discokula, discolampor, mikrofoner, bord, stolar, tekanna, skåp, toasitsen, väckarklockan, cykeln, allt det andra och ge alla mina pengar till nära och kära samt skänka alla kläder till uff.

Säga farväl till er och andra.

Undra om du verkligen skulle hinna att sälja alla dem där prylarna! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man vara myndig för att dö?

:wacko: ! Egentligen tycker jag att det borde vara så...

Men om jag skulle dö om tolv timmar så skulle jag...

leta upp Hedin och berätta för honom om hur extremt gullig han är.

säga till alla mina vänner att jag älskar dem, och eventuellt spela lite GameCube med dem.

klappa en get.

skriva det där fan-brevet till Kris Marshall som jag inte kommit mig för att skriva.

skicka in "Stålgurkan - en julsaga" till något förlag (då slipper jag vara med när den kommer tillbaka med en liten lapp med texten "Nej, vi tänker fan inte trycka den här skiten...").

lyssna på musik.

ringa till Måns och berätta att han och Anders är bäst i världen.

skriva något i min signatur här om att jag är bäst och typ... "hejdå"(eller nåt sånt...).

krama Siana i en halvtimme.

prata med min familj om allt möjligt, säga allt som behöver sägas.

Och precis innan jag dör så ska jag krypa upp i soffan med ett täcke omkring mig och bara mysa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varit med familjen, sedan flytt iväg nån stans och snott saker, orsaka kaos ( -_- ) och slutligen slänga mig ner för ett stup. Snopet om de kommer på att man inte skulle ha dött egentligen då :D

Eller hur, tänk om doktorn blandat ihop dig med en annan och du inte skulle dö om 12h.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor