LunCh Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Supa, knulla, spy Ne jag skulle ta av mig alla klädder och springa runt i stan och bara slå sönder allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 W0rd. Börjar bli lite skrämmande.. Stort Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Supa, knulla, spy Ne jag skulle ta av mig alla klädder och springa runt i stan och bara slå sönder allt. Jag skulle komma och dra i din dolme, ev ta tag i den och springa runt med dig och den i handen. Sedan skulle jag stänga ner mitt webbhotell och ta bort alla kunder. Jag skulle spela musik som fan, ev arrangera en fet fest. Däcka folk som köper ut sprit och narkotika till ungdomar. Sälja mina datorer, lägenheten, lampor, högtalare, cd-skivor, tangentbord, möss, mobiler, tv, soffa, säng, duschdrapperi, kastruller, glas, tallrikar, mixer, lakan, täcken, påslakan, örngott, discokula, discolampor, mikrofoner, bord, stolar, tekanna, skåp, toasitsen, väckarklockan, cykeln, allt det andra och ge alla mina pengar till nära och kära samt skänka alla kläder till uff. Säga farväl till er och andra. Tror inte jag hinner med mycket mer. Redigerad 2 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag skulle komma och dra i din dolme, ev ta tag i den och springa runt med dig och den i handen. Sedan skulle jag stänga ner mitt webbhotell och ta bort alla kunder. Jag skulle spela musik som fan, ev arrangera en fet fest. Däcka folk som köper ut sprit och narkotika till ungdomar. Tror inte jag hinner med mycket mer. Ungefär här bör 12h gränsen gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ungefär här bör 12h gränsen gå. Ahh, förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vet inte riktigt Säga adjö till vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag fattar inte meningen med att så många skriver att dom ska ha ihjäl människor bara för att dom själva ska dö? Själv vet ja inte, säga hejdå till min familj och vänner och kanske göra saker jag aldrig haft tid med annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Skulle nog fantisera om vad döden innnebär och vad som händer med allt jag lämmnar efter mig . Tanken att veta att man ska dö inom en nära framtid är antagligen alltför skrämmande för att man ska kunna orka göra något mer än vad jag beskrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Jag skulle ta reda på av vad jag skulle dö Och sen skulle jag slå ihjäl det som var orsaken. Och sen skulle jag kapa och krasha ett flygplan i EU huset (ärligt) så alla andra i europa skulle leva ett bra liv Redigerad 2 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag fattar inte meningen med att så många skriver att dom ska ha ihjäl människor bara för att dom själva ska dö? Själv vet ja inte, säga hejdå till min familj och vänner och kanske göra saker jag aldrig haft tid med annars? Att någon lyssnar på en att man ska dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag skulle ta reda på av vad jag skulle dö Och sen skulle jag slå ihjäl det som var orsaken. Och sen skulle jag kapa och krasha ett flygplan i EU huset (ärligt) så alla andra i europa skulle leva ett bra liv Kan du flyga flygplan? För annars kaske det blir problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Kan du flyga flygplan? För annars kaske det blir problem... Inte behöver man kunna flyga för att krascha haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Inte behöver man kunna flyga för att krascha haha Nej men att lyfta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sälja mina datorer, lägenheten, lampor, högtalare, cd-skivor, tangentbord, möss, mobiler, tv, soffa, säng, duschdrapperi, kastruller, glas, tallrikar, mixer, lakan, täcken, påslakan, örngott, discokula, discolampor, mikrofoner, bord, stolar, tekanna, skåp, toasitsen, väckarklockan, cykeln, allt det andra och ge alla mina pengar till nära och kära samt skänka alla kläder till uff. Säga farväl till er och andra. Tror inte jag hinner med mycket mer. Undra om du verkligen skulle hinna att sälja alla dem där prylarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Nej men att lyfta. Varför lyfta om man kan kapa. Jag skrev ju det Redigerad 2 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Måste man vara myndig för att dö? ! Egentligen tycker jag att det borde vara så... Men om jag skulle dö om tolv timmar så skulle jag... leta upp Hedin och berätta för honom om hur extremt gullig han är. säga till alla mina vänner att jag älskar dem, och eventuellt spela lite GameCube med dem. klappa en get. skriva det där fan-brevet till Kris Marshall som jag inte kommit mig för att skriva. skicka in "Stålgurkan - en julsaga" till något förlag (då slipper jag vara med när den kommer tillbaka med en liten lapp med texten "Nej, vi tänker fan inte trycka den här skiten..."). lyssna på musik. ringa till Måns och berätta att han och Anders är bäst i världen. skriva något i min signatur här om att jag är bäst och typ... "hejdå"(eller nåt sånt...). krama Siana i en halvtimme. prata med min familj om allt möjligt, säga allt som behöver sägas. Och precis innan jag dör så ska jag krypa upp i soffan med ett täcke omkring mig och bara mysa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Dubbelpost... Redigerad 3 augusti, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Hoppat ut ur ett flygplan dom sista minuterna Edit: Märkt att jag menar utan fallskärm Redigerad 3 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Varit med familjen, sedan flytt iväg nån stans och snott saker, orsaka kaos ( ) och slutligen slänga mig ner för ett stup. Snopet om de kommer på att man inte skulle ha dött egentligen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Varit med familjen, sedan flytt iväg nån stans och snott saker, orsaka kaos ( ) och slutligen slänga mig ner för ett stup. Snopet om de kommer på att man inte skulle ha dött egentligen då Eller hur, tänk om doktorn blandat ihop dig med en annan och du inte skulle dö om 12h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts