SpokPlumpen Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Kysst en viss brud... Sagt "adjö" och "bye bye" till alla jag kände. Lyssnat lite på Maiden. Gråtit en skvätt kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag skulle. göra mordbrand på folk jag hatar i Tyringe. inskaffa ak 47 och meja ner alla jävlar jag ser. ta en motorsåg och ha kul :"> *en sak här som jag inte säger* antända hela Tyringes skog. spränga skolan i bitar. antända alla Tyringes affärer,sedan skulle jag ligga på Åparkens scen medans jag käkade godis och bara se allt och alla brinna ner. *seriöst...jag vet inte vad jag skulle gjort * men några av sakerna ovanför skulle inte vara fel att göra,eller skulle kunna göra allt *vissa saker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Skulle vart inne på GTAsajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Stulit en snabb bil och gasat på, men ingen får veta vem som stal den så bilen förintas innan jag dör eller så skulle jag gå till doktorn och frågat hur jag kan överleva men jag tror knappast att vi kan veta EXAKT nä vi dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Haha! Fan va bra om man gjorde all skit som ni säger, så hade man fel, så där man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Haha! Fan va bra om man gjorde all skit som ni säger, så hade man fel, så där man inte Om man gör alla dom där grejerna så dör man förmodligen ändå. (:!!! Redigerad 1 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Skulle vart inne på GTAsajten... My fucking god va synd jag tycker om dig... Jag skulle.. råna så mycket skit och så skaffa fett med cash och gömma d nån stans säga vart jag har gömt skiten till min familj och sen skulle jag döda alla jag hatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Alla här tar ju i "lite" för mycket. Tror ingen skulle ha stake nog att göra allt ni säger om det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Skulle sagt till tjejen jag älskar att jah älskar hon (fast det vet hon inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Alla här tar ju i "lite" för mycket. Tror ingen skulle ha stake nog att göra allt ni säger om det händer. Närå, jag skulle då försöka träffa Fred Durst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Skulle sagt till tjejen jag älskar att jah älskar hon (fast det vet hon inte). Klart att hon inte vet det om du inte har sagt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det märks att detta är ett GTA-forum. "Jag ska bomba alla människor och sen ska jag döda alla med motorsåg. Yeah! värsta heavy" Seriöst. Hatar ni alla människor så kan ni lika gärna ta livet av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det märks att detta är ett GTA-forum. "Jag ska bomba alla människor och sen ska jag döda alla med motorsåg. Yeah! värsta heavy" Seriöst. Hatar ni alla människor så kan ni lika gärna ta livet av er. W0rd. Börjar bli lite skrämmande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Att träffa Fred Durst är ju knappast heller nått att skoja om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Att träffa Fred Durst är ju knappast heller nått att skoja om Jag ska då göra så gott jag kan för å träffa honom xP. Nån sekund bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Tragiskt avslut på livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Tragiskt avslut på livet. Bah. Vad vet du om hur jag tycker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lol, alla vill bara döda människor...sjukt! Fast...detta är ju trots allt en GTA sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Fatta om den där advokat Thompson eller va han heter kikar in här med sin pysslingtolk o checkar sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Alla här tar ju i "lite" för mycket. Tror ingen skulle ha stake nog att göra allt ni säger om det händer. Du har ingen anledning att tro mig men tro mig jag skulle göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts