Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Helt sjuk topic måste jag säga. Fattar inte dom som tycker att det är kul att skriva om hur man vill dö när de flesta inte ens är myndig... Varför inte tänka på framtiden/använda fantasin, om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Helt sjuk topic måste jag säga. Fattar inte dom som tycker att det är kul att skriva om hur man vill dö när de flesta inte ens är myndig... Måste man vara myndig för att dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Okej mitt förra inlägg var oseriöst. Jag hade gjort förljande: Träffat kompisar och andra personer jag känt i livet förklarat vad dom betyder för mig och berättat att jag skulle dö om 12 timmar. Sen hade jag umgåts med alla polare och snackat och sånt. Sen hade jag dragit ut mitt i natten för att fixa något vapen och göra en massacre bara gå rätt fram till en folksamlingen och skjuta och skjuta och skjuta..... Då blir man ihågkommen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Varför ska man dra med sig andra när man dör?*muttrar något om terrorister* nej jag skulle nog inte göra nått märkvärdigt.va allmänt knäckt med tanke på ens död om 12 h Edit: Kom på en grejj, skulle fixa en bil och köra illegal streetracing.damn spelat förmycket NFSU2 Redigerad 31 juli, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Så du är djävulsdyrkare after all! Hardly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 .letat upp en viss snut och torterat honom i 11h och 55mins och sedan avrättat honom och skrattat gott i 5 minuter.. eller bara spenderat tiden med mina nära o kära dvs. katterna och limon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag hade kollat på A Nightmare on elm street en sista gång OCh tagit farväl till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Sen när det är ungefär en timme kvar så skulle jag nog gjort något idiotiskt och roligt. Ja, som at ta livet av sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Lyssna på alla ramones plattor, och sen kanske kolla på Rock N' Roll High School. Sen skulle jag säga adjö till alla jag älskar, och självklart kolla gtasajtens forum. (Fast jag skulle inte skriva att jag skulle dö för det skulle bli ett onödigt inlägg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 .letat upp en viss snut och torterat honom i 11h och 55mins och sedan avrättat honom och skrattat gott i 5 minuter.. Får man fråga vad den polisen gjort dig? :"> Är det en korrupt jävel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Får man fråga vad den polisen gjort dig?:"> Är det en korrupt jävel? .han är helt galen.. ett riktigt psykfall.. man ser det t.om. i hans ögon.. börjar gapa o bryta i en helt oprovocerat osv.. för ett tag sedan såg jag honom bryta ner en mopedist på backen.. han såg även till att en kompis blev av med körkortet utan vettig anledning.. mig tar han med till stationen varje gång han ser mig även om jag inte har gjort ett skit.. han är verkligen en riktig stereotyp vad gäller poliser.. måste ha varit duktigt mobbad i sin barndom och nu vill han ge igen genom att jävlas så mycket som möjligt med alla som kommer i hans väg.. han kommer inte dö en naturlig död, det är en sak som är säker.. en vacker dag jävlas han med fel person.. någon som är lika psyk som han själv... och då tänker jag inte på mig själv Redigerad 1 augusti, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Varför anmäler du honom inte? För övervåld, eller liknande? Fixa en videokamera och filma hans övervåld och gå till polisen ( ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 .ingen idé.. en polis har aldrig fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan Dödat någon Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. .w0rd.. göra allting så fort man kunde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Asså, alla verkar tro att världen ska sprängas om 12 timmar? Då skulle man kunna göra dom där dumma sakerna som att våldta, döda, råna m.m. Om du och bara du ska dö om 12 timmar och du våldtar nån åker du in till snuten och dör där inne, sen får din familj skiten för det. Är det särskilt snällt? Tvivlar starkt på att någon skulle göra det dom har sagt(av dom dumma sakerna) Själv skulle jag göra som Topp3. Jag skulle ringa alternativt träffa Sofie och snacka väldigt väldigt länge. Sen chilla med familjen och sitta med alla och bara gråta tills jag stendör. Då ska jag skratta åt varenda jävel för jag slipper leva mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Okej mitt förra inlägg var oseriöst. Jag hade gjort förljande: Träffat kompisar och andra personer jag känt i livet förklarat vad dom betyder för mig och berättat att jag skulle dö om 12 timmar. Sen hade jag umgåts med alla polare och snackat och sånt. Sen hade jag dragit.....in mig till sängen och somnat in,och aldrig vaknat igen. Det lät bra tills det där med massacern kom fram.. Redigerad 1 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det är mycket svårt att föreställa sig.... Men jag tror inte att man kan göra så mycket faktiskt... (man sitter nog mest och gråter :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 .han är helt galen.. ett riktigt psykfall.. man ser det t.om. i hans ögon.. börjar gapa o bryta i en helt oprovocerat osv.. för ett tag sedan såg jag honom bryta ner en mopedist på backen.. han såg även till att en kompis blev av med körkortet utan vettig anledning.. mig tar han med till stationen varje gång han ser mig även om jag inte har gjort ett skit.. han är verkligen en riktig stereotyp vad gäller poliser.. måste ha varit duktigt mobbad i sin barndom och nu vill han ge igen genom att jävlas så mycket som möjligt med alla som kommer i hans väg.. han kommer inte dö en naturlig död, det är en sak som är säker.. en vacker dag jävlas han med fel person.. någon som är lika psyk som han själv... och då tänker jag inte på mig själv Det låter som en riktigt korkad jävel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag skulle faktist hoppat nånstans typ sagt adjö till alla och sådant tjafs och sedan hoppat i sista minuten typ från nåt berg. Borde ju kännas häftigt ändå "flyga" ner och känna vinden och sen sten hårt mark *splatt* sista var oseriöst hoppas ni fattade va jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Åka till alla släktingar, och säga att jag kommer dö. Sen ska jag köpa en cola, sitta och halsa, skicka ett sms till alla att vi syns i himlen, och att dom får ha det så bra. Sen skulle jag gå in och kolla på tv, sen när det är 10 min kvar ska jag spela en runda på cs, så fort jag dör så börjar jag gå ut och springa och tillslut ramla ihop helt utmattad. klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts