Jump to content

Om du skulle dö..

leftbehind
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej mitt förra inlägg var oseriöst.

Jag hade gjort förljande:

Träffat kompisar och andra personer jag känt i livet förklarat vad dom betyder för mig och berättat att jag skulle dö om 12 timmar.

Sen hade jag umgåts med alla polare och snackat och sånt.

Sen hade jag dragit ut mitt i natten för att fixa något vapen och göra en massacre bara gå rätt fram till en folksamlingen och skjuta och skjuta och skjuta..... Då blir man ihågkommen.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska man dra med sig andra när man dör?*muttrar något om terrorister* (w00t)

nej jag skulle nog inte göra nått märkvärdigt.va allmänt knäckt med tanke på ens död om 12 h

Edit: Kom på en grejj, skulle fixa en bil och köra illegal streetracing.damn spelat förmycket NFSU2 :rolleyes:

Redigerad av MR_Lene
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man fråga vad den polisen gjort dig?:">

Är det en korrupt jävel?

.han är helt galen.. ett riktigt psykfall.. man ser det t.om. i hans ögon.. börjar gapa o bryta i en helt oprovocerat osv.. för ett tag sedan såg jag honom bryta ner en mopedist på backen.. han såg även till att en kompis blev av med körkortet utan vettig anledning.. mig tar han med till stationen varje gång han ser mig även om jag inte har gjort ett skit.. han är verkligen en riktig stereotyp vad gäller poliser.. måste ha varit duktigt mobbad i sin barndom och nu vill han ge igen genom att jävlas så mycket som möjligt med alla som kommer i hans väg..

han kommer inte dö en naturlig död, det är en sak som är säker.. en vacker dag jävlas han med fel person.. någon som är lika psyk som han själv... och då tänker jag inte på mig själv :rolleyes:

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan :rolleyes:

Dödat någon (w00t) Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. :ermm:

.w0rd.. göra allting så fort man kunde :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, alla verkar tro att världen ska sprängas om 12 timmar?

Då skulle man kunna göra dom där dumma sakerna som att våldta, döda, råna m.m.

Om du och bara du ska dö om 12 timmar och du våldtar nån åker du in till snuten och dör där inne, sen får din familj skiten för det. Är det särskilt snällt?

Tvivlar starkt på att någon skulle göra det dom har sagt(av dom dumma sakerna)

Själv skulle jag göra som Topp3. Jag skulle ringa alternativt träffa Sofie och snacka väldigt väldigt länge. Sen chilla med familjen och sitta med alla och bara gråta tills jag stendör. Då ska jag skratta åt varenda jävel för jag slipper leva mer. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej mitt förra inlägg var oseriöst.

Jag hade gjort förljande:

Träffat kompisar och andra personer jag känt i livet förklarat vad dom betyder för mig och berättat att jag skulle dö om 12 timmar.

Sen hade jag umgåts med alla polare och snackat och sånt.

Sen hade jag dragit.....in mig till sängen och somnat in,och aldrig vaknat igen.

Det lät bra tills det där med massacern kom fram.. :)

Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.han är helt galen.. ett riktigt psykfall.. man ser det t.om. i hans ögon.. börjar gapa o bryta i en helt oprovocerat osv.. för ett tag sedan såg jag honom bryta ner en mopedist på backen.. han såg även till att en kompis blev av med körkortet utan vettig anledning.. mig tar han med till stationen varje gång han ser mig även om jag inte har gjort ett skit.. han är verkligen en riktig stereotyp vad gäller poliser.. måste ha varit duktigt mobbad i sin barndom och nu vill han ge igen genom att jävlas så mycket som möjligt med alla som kommer i hans väg..

han kommer inte dö en naturlig död, det är en sak som är säker.. en vacker dag jävlas han med fel person.. någon som är lika psyk som han själv... och då tänker jag inte på mig själv :)

Det låter som en riktigt korkad jävel faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åka till alla släktingar, och säga att jag kommer dö. Sen ska jag köpa en cola, sitta och halsa, skicka ett sms till alla att vi syns i himlen, och att dom får ha det så bra. Sen skulle jag gå in och kolla på tv, sen när det är 10 min kvar ska jag spela en runda på cs, så fort jag dör så börjar jag gå ut och springa och tillslut ramla ihop helt utmattad. klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor