Jump to content

Om du skulle dö..

leftbehind
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan :rolleyes:

Dödat någon (w00t) Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. :ermm:

Sök hjälp...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja bli av med oskulden innan jag dör, jag skulle säga till tjejen jag gillar att jag gillar henne, jag skulle instudera mig så mkt hackning som möjligt och hackat in i Pentagon och skickat några bomber mot månen, skulle försöka få tag på J.K Rowling och fråga hur bok 7 slutar. Skulle försöka få tag på Scott Weiland/Axl Rose/Slash/Izzy/Steven Adler/Duff McKagan/Matt Sorum/Gilby Clarke/Dizzy Reed/Dave Kushner/Myles Kennedy/Mark Tremonti och berättat för dom att "The only thing that has kept me going is your music". Skulle streaka på någon fotbollmatch. Berättat för folk hur mkt jag inte gillar dom. Jag skulle ringt till Göran Persson och bett att han skulle ta bort alla nedladdnings lagar.

Allt detta på 12 timmar :rolleyes: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många här som tycks vara påverkade av datorspelandet

W0erto.

Jag skulle ringa en viss tjej och ta ett långt farväl av henne, förmodligen träffa henne "i verkligheten" också och få allt utrett. Sen skulle jag nog äta en massa och prata med familj/vänner.

Borde kanske klippa tånaglarna innan jag dör också.. Oo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Observera att jag fortfarande står för å träffa Fred Durst och gärna

spela elgitarr i en låt i studion som sedan hamnar på deras nya platta (w00t).

Men jag skulle gärna vilja hoppa fallskärm eller bungyjump.

Edit: Ah.. Jag är redo å dö, kände mig inte träffad av KalleRs diss. :rolleyes:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0erto.

Jag skulle ringa en viss tjej och ta ett långt farväl av henne, förmodligen träffa henne "i verkligheten" också och få allt utrett. Sen skulle jag nog äta en massa och prata med familj/vänner.

Borde kanske klippa tånaglarna innan jag dör också.. Oo

Jag har nog en aning om vem. Fast jag kan vara ute och cyklar också. :rolleyes:(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tagit det första/snabbaste flyget mot Mount Everest och låtit några bygga en fet ramp utför nåt stup nära toppen. Sen när det är ungefär en halvtimma kvar så skulle jag ta en fet jävla racing MC som går i minst 300 KM/H och hoppa utför rampen och slå nåt idiotiskt världsrekord som t.ex. att rycka och spinna MCn i luften så många gånger som jag klarar det och sedan landa på huvudet. :rolleyes:

Redigerad av Ronin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tagit det första/snabbaste flyget mot Mount Everest och låtit några bygga en fet ramp utför nåt stup nära toppen. Sen när det är ungefär en halvtimma kvar så skulle jag ta en fet jävla racing MC som går i minst 300 KM/H och hoppa utför rampen och slå nåt idiotiskt världsrekord som t.ex. att rycka och spinna MCn i luften så många gånger som jag klarar det och sedan landa på huvudet. :rolleyes:

Vad går du på egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor