Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vem har sagt att man måste vara satanist för att göra det? Skojade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag vet inte vad jag skulle göra faktiskt. Skulle förmodligen bara göra saker jag gillar och så får alla styra sig efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Dödat någon?... Ja tänk på konsekvenserna hur kommer din morsa ha det sedan? typ gå i terapi efter att fått veta att hennes egna son har hafft mordtankar=P ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Fan,inte visste jag att gtasajtens gossar var så här mordiska... Många här som tycks vara påverkade av datorspelandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Många här som tycks vara påverkade av datorspelandet Sanna ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan Dödat någon Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. Sök hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skulle vilja bli av med oskulden innan jag dör, jag skulle säga till tjejen jag gillar att jag gillar henne, jag skulle instudera mig så mkt hackning som möjligt och hackat in i Pentagon och skickat några bomber mot månen, skulle försöka få tag på J.K Rowling och fråga hur bok 7 slutar. Skulle försöka få tag på Scott Weiland/Axl Rose/Slash/Izzy/Steven Adler/Duff McKagan/Matt Sorum/Gilby Clarke/Dizzy Reed/Dave Kushner/Myles Kennedy/Mark Tremonti och berättat för dom att "The only thing that has kept me going is your music". Skulle streaka på någon fotbollmatch. Berättat för folk hur mkt jag inte gillar dom. Jag skulle ringt till Göran Persson och bett att han skulle ta bort alla nedladdnings lagar. Allt detta på 12 timmar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Många här som tycks vara påverkade av datorspelandet W0erto. Jag skulle ringa en viss tjej och ta ett långt farväl av henne, förmodligen träffa henne "i verkligheten" också och få allt utrett. Sen skulle jag nog äta en massa och prata med familj/vänner. Borde kanske klippa tånaglarna innan jag dör också.. Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Observera att jag fortfarande står för å träffa Fred Durst och gärna spela elgitarr i en låt i studion som sedan hamnar på deras nya platta . Men jag skulle gärna vilja hoppa fallskärm eller bungyjump. Edit: Ah.. Jag är redo å dö, kände mig inte träffad av KalleRs diss. Redigerad 31 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 W0erto. Jag skulle ringa en viss tjej och ta ett långt farväl av henne, förmodligen träffa henne "i verkligheten" också och få allt utrett. Sen skulle jag nog äta en massa och prata med familj/vänner. Borde kanske klippa tånaglarna innan jag dör också.. Oo Jag har nog en aning om vem. Fast jag kan vara ute och cyklar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Själv brukar jag ta dagen som den kommer och inte fundera så mycket på hur och när jag ska dö osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag har nog en aning om vem. Fast jag kan vara ute och cyklar också. Förmodligen inte, eftersom hon oftast var i närheten av mig ständigt i plugget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 En till sak, träffa Iron Maiden, eventuellt endast Steve Harris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Jag hade tagit det första/snabbaste flyget mot Mount Everest och låtit några bygga en fet ramp utför nåt stup nära toppen. Sen när det är ungefär en halvtimma kvar så skulle jag ta en fet jävla racing MC som går i minst 300 KM/H och hoppa utför rampen och slå nåt idiotiskt världsrekord som t.ex. att rycka och spinna MCn i luften så många gånger som jag klarar det och sedan landa på huvudet. Redigerad 31 juli, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag hade tagit det första/snabbaste flyget mot Mount Everest och låtit några bygga en fet ramp utför nåt stup nära toppen. Sen när det är ungefär en halvtimma kvar så skulle jag ta en fet jävla racing MC som går i minst 300 KM/H och hoppa utför rampen och slå nåt idiotiskt världsrekord som t.ex. att rycka och spinna MCn i luften så många gånger som jag klarar det och sedan landa på huvudet. Vad går du på egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vad går du på egentligen? Ska jag svara blod? ... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nått som är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Provat droger, stulit saker, förklarat för alla som står mig nära (både ovänner och vänner) hur jag känner för dem, och sådär. Skulle inte döda/skada någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ska jag svara blod? ... eller? Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Helt sjuk topic måste jag säga. Fattar inte dom som tycker att det är kul att skriva om hur man vill dö när de flesta inte ens är myndig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts