leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vart lite inspirerad av hur vill du dö topicen, här kommer min fråga. Om du skulle dö om 12timmar, vad skulle du göra då? Alltså, innan du dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Vart lite inspirerad av hur vill du dö topicen, här kommer min fråga. Om du skulle dö om 12timmar, vad skulle du göra då? Alltså, innan du dör. När ska dem här topicarna stoppas?! Hjälp! Jag skulle be en moderator låsa tråden..*reported* Redigerad 31 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tagit farväl till nära och kära och umgåtts med dom. Sen när det är ungefär en timme kvar så skulle jag nog gjort något idiotiskt och roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tagit farväl till nära och kära och umgåtts med dom. Sen när det är ungefär en timme kvar så skulle jag nog gjort något idiotiskt och roligt. Ja, du sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan Dödat någon Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Ja, ja skulle väll, eftersom jag inte nämde nått, ta och umgås med mina polare, sen skulle man väll gå bärsärkargång på en porslinsbutik, skulle vara kul Toki: När ska dem här topicarna stoppas?! Hjälp! Jag skulle be en moderator låsa tråden..*reported* Varför report? Ge helt enkelt bara fan i tråden om du inte tål dom. Redigerad 31 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tagit en bil kört in på en gågata proppat med människor..... GASEN I BOTTEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan Dödat någon Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. Döda någon? luktar det ironi eller har jag väldigt täppt i näsan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Låter kul Jag skulle förmodligen göra nått heltstört, eller rentav slå ihjäl dom personer jag hatar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Fan,inte visste jag att gtasajtens gossar var så här mordiska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Oj, svårt att säga. Plundrat, gått runt nude, säkert sagt allt jag vill säga till alla, ja det finns mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Antagligen skulle jag ta farväl för att sen knarka ner mig rejält, sticka ut på stan och försöka få ett ligg. Vill inte dö som oskuld direkt :"> kanske skulle försöka kontakta Allison Mack också Redigerad 31 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Försökt förhindra min död?. Annars hade jag velat träffa Fred Durst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skulle göra som P-C sa, försöka få ett ligg på stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 DÖD ÅT TOPICAR OM DÖDEN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skulle bara gått ner på stan och ätit några revbensspjäll och druckit cola. Efter det hade jag sakt till mamma att jag älskar. Sen skulle jag kysst min dröm om basket farväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Orsaka total kaos och våldta unga kvinnor i Guds namn och sedan spränga mig själv under en begravning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Grinat över att jag aldrig kommer få spela Hitman: Blood Money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Orsaka total kaos och våldta unga kvinnor i Guds namn och sedan spränga mig själv under en begravning. Så du är djävulsdyrkare after all! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vem har sagt att man måste vara satanist för att göra det? Skulle försökt att bli av med min oskuld, vill inte dö med den. Sen skulle jag ta farväl av alla i familjen, släkter, vänner osv. Och sen dö tillsammans med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts