Jump to content

Om du skulle dö..

leftbehind
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vart lite inspirerad av hur vill du dö topicen, här kommer min fråga.

Om du skulle dö om 12timmar, vad skulle du göra då? Alltså, innan du dör.

När ska dem här topicarna stoppas?! Hjälp! :P Jag skulle be en moderator låsa tråden..*reported*

Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan :P

Dödat någon (w00t) Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ja, ja skulle väll, eftersom jag inte nämde nått, ta och umgås med mina polare, sen skulle man väll gå bärsärkargång på en porslinsbutik, skulle vara kul :P

Toki:

När ska dem här topicarna stoppas?! Hjälp!  Jag skulle be en moderator låsa tråden..*reported*

Varför report? Ge helt enkelt bara fan i tråden om du inte tål dom.

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade sprungit ut mitt rum ut på motorvägen och stannat bilar och hoppat upp på bilatrna och slått isönder allt jag sett... sen hade slått människor som fan :P

Dödat någon (w00t) Slått isönder fler bilar... käkat godis, kebab,pizza,hamburgare... druckit cola ..... slått isönder datorn , gitarren och andra saker. :o

Döda någon? luktar det ironi eller har jag väldigt täppt i näsan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor