Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag fattar inte hur man ska göra för att få fun mätaren att stiga när man dejtar katie , har 31% på henne och hon vill att man kör fort eller sakta, när jag kör fort så sjunker den ,sen när jag åker sakta så sjunker den, fattar inte hur hon vill ha det... men kan någon ge mig ett tips kanske..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du ska köra imellan sakta och fort, lite lägre än medelfart typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ett tipps är att tryck på gasen, släpp, tryck, släpp osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ett tipps är att tryck på gasen, släpp, tryck, släpp osv... Okey så den ska vara full, då e hon nöjd eller o han kan komma hem med ett smilie på munnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Fun Rating mätaren ger dig bonus % När du kör bil kan du göra som när du ska springa, om det blir lite för fort efter ett tag ändrar du såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NeScO Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Finns fun mätare bara till pc eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Finns fun mätare bara till pc eller? Nej Ska testa detdär "dutt" grejjen på gas knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts