JohnnyH87 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur sparar man replays? Jag sökte efter det, men jag hittade ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Kom igen! Det måste finnas NÅGON här som vet hur man gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Men sh*t!? Ta det lungt kompis. Någon KOMMER att svara. Det har aldrig hänt under de åren jag varit medlem här att en tråd inte har blivigt besvarad. Ta det lungt bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 F1 = Se på replay F2 = Spara replay F3 = nått mer med replay tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 F1 = Se på replay F2 = Spara replay F3 = nått mer med replay tror jag (:!!! Ja så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hamnar de i User data mappen då? i vilket format blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Hamnar de i User data mappen då? i vilket format blir det? Ja .rep Redigerad 2 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Använd fraps för att kunna redigera och göra en film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 JAg laddade ner fraps, men jag fattar inte hur man editerar. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 F1 = Se på replay F2 = Spara replay F3 = nått mer med replay tror jag F1 = Se på replay F2 = Spara replay till Mina dokument/San andreas user files/replay.rep F3 = Kolla på den sparade replayen och ta bort den osparade. Varning, byt namn på din replay.rep om du ska spara flera! Annars så skrivs den över varje gång du sparar nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja, jag har fattat det, men hur editerar man de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Redigera med ett vanligt videoredigeringsprogram t.ex Windows Movie Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det som följer med Windows? OK, ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts