eXotic Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ett fint namn skulle vara om dom döpte den till eXotic, vet inte var dom skulle få den idén ifrån men det skulle vara häftigt iaf . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Jaså, 2003 stod det i alla fall i Illustrerad Vetenskap att dem döpt den till Quaoar. http://www.illustreradvetenskap.com/Crossl...&a=1218&id=8160 Redigerad 31 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jaså, 2003 stod det i alla fall i Illustrerad Vetenskap att dem döpt den till Quaoar. Bara jag som tycker att det namnet låter som en harklande anka? Dom kanske kom på det, så dom bytte ut det till en massa siffror och bokstäver istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Och hur uttalar man Quaoar?! Kvaowour? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Och hur uttalar man Quaoar?! Kvaowour? Egentligen vet jag inte men jag gissar på att man uttalar det [Kuuaåår]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Kwauwar skulle jag uttala det. Edit: Eller kanske Kuwauwar. Redigerad 31 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Och det finns säkert hur många planeter som helst. Ingen i svergie som känner till planeten Sedna? Var det inte den dom hittade för ett par år sen? som låg bortanför Pluto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Var det inte den dom hittade för ett par år sen? som låg bortanför Pluto? Det e min brorsa som har skrivit det där Men jag har bytt lösen. så jag tror inte du får något svar på den där frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Var det inte den dom hittade för ett par år sen? som låg bortanför Pluto? Joo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Egentligen vet jag inte men jag gissar på att man uttalar det [Kuuaåår]. Det måste ju va någonting som alla kan utala. kommer ihåg när jag försökte lära en bunt italienare att säga ÅÄÖ. höll på att garva ihjäl mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det måste ju va någonting som alla kan utala. kommer ihåg när jag försökte lära en bunt italienare att säga ÅÄÖ. höll på att garva ihjäl mig . Vad dum jag är, det förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Häftigt, tycker killen som berättade i slutet verkade lite uppspelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Kwauwar skulle jag uttala det. Kwauwar, låter som et onlinespel! The War in Kwau Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Skoj... Vad det nu berör oss.... Tycker den borde heta Sianus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Skoj... Vad det nu berör oss.... Tycker den borde heta Sianus! Si anus! ("Ja, anus" på italienska...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Si anus! ("Ja, anus" på italienska...) Ur anus kusin då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ur anus kusin då eller? ... Grrr.... Vänta bara! Jag ska bli den störste! Ja! Jag ska bli den störste pokémontränaren som.... Ops fel forum :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 ... Grrr.... Vänta bara! Jag ska bli den störste! Ja! Jag ska bli den störste pokémontränaren som.... Ops fel forum :"> Posta i Totalitära skitskämts-topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Posta i Totalitära skitskämts-topicen? Nej men seriöst ska de verkligen döpa den till Quaoar? Låter som nån form av StarWars- planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts