_EmiL_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 MODERATORER: GÅR DET ATT SLÄNGA POLLARNA? Det är möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Citerade från forumets regler Tjaa,är det ett bra skäl,tycker du? Ja, men bara pollarna, varför behålla sånt som någon annan har gjort, det e ju samma som virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Bort me kaxxiga invandrare !!! kaxi jevel #¤%¤%¤ Idiot.. Redigerad 31 juli, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Krig. Vapen. Religion. Person(er) på gta sajten Data virus. Annat vota på religion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Annat: Crazy frog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hat. Jag önskar ingen levande varelse hade hat. Det är ju hat som gör allt ont här i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hat. Jag önskar ingen levande varelse hade hat. Det är ju hat som gör allt ont här i världen. Det är sant,det är ju inte religionernas fel allt,det är allt hat som Stellan säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 BORT MED kaxxIGA FINNAR!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Är det bara jag eller skulle världen vara svår att leva i utan hat? Känns så onaturligt liksom. För utan hat lär det väl inte finnas ilska, vrede eller avund heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vote: Data virus. Jobbigt med massa pollar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Världen e bra som den e... Utan krig hade kanske inte DU funnits... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Världen e bra som den e... Där sa du nått, Det jag velade komma fram till. Allt har en mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) BORT MED kaxxIGA FINNAR!!!!!! Kaxiga finnar haha nu skrattar jag ihjäl mig, ni svenskar tror att ni har vunnit något som inte ens har börjat. jag tycker inte att någon ska bort bara förbättras. Jag e inte 100% finsk, jag tycker inte finnarna e kaxiga men dom e dumma i huvudet. Skulle ha röstat datavirus men det e min lille bror som har gjort tråden Redigerad 2 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vad jag önskar inte fanns.... ANTIPIRATBYRÅN! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,679725,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Är det bara jag eller skulle världen vara svår att leva i utan hat? Känns så onaturligt liksom. För utan hat lär det väl inte finnas ilska, vrede eller avund heller. Varför ska det ens finnas ilska,vrede och avund? Skulle leva bättre utan det...men du är ju en sån där...vad hete..Satanist du! ( ) Nejdå! Skojade bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vote: Annat Playstation. Hade Sony inte varit barnsliga och släppt en konsol endast för att hämnas på Nintendo för att dom inte ville ha deras sopiga skitCD-spelare till supernes, hade Nintendo fortfarande regerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vote: Annat Onödiga polls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Null Vote. Ta en lugn stund och fundera igenom alla alternativ. Allt har en meningen i denna värld. Det är väldigt genomtänkt.. Vem/vad det nu var som gjorde det, vilka som nu anpassade sig. Att ta bort krig hade haft många dåliga effekter. Att ta bort en specifik människa hade nog heller inte varit så bra, just den personen kanske är ett stort stöd till en annan människa som behöver det stödet. Allt har en mening.. Som ditt val, så tycker jag det var väldigt.. idiotiskt. Utan Mygg och knott hade fiskar dött ut, utan fisk hade människan vart ännu närmare svält och då finns det en matkälla mindre, och därför går det åt mer av kött och liknande, som ökar i pris pga det. Och utan vapen skulle man inte till exempel kunna jaga, utan jakt hade man inte kunna få föda, och fortfarande svält. Och som en klok person sa tidigare, hade vår planet fyllts av människor, oerhörda mängder. Och det skulle gå åt ännu mera föda, och andra material som skulle göra att resten av mänskligheten också dog ut. Så en liten detalj har stor betydelse. Weener, drömmar. "..och komma in vart man vill..", Du har inte funderat på nackdelar?. Skulle du vilja gå till en tandläkare som gör stora misstag? En mattelärare som hade IG i matte? En kirurg som blir det för att det är hög lön men som har väldigt dåligt tålamod?. Så sant, så sant... MR_Lene@ Allt har en mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) OntiX jag hoppas att du förstår att det du säger är väldigt rasistiskt. Jag menar det finns hur många kaxiga fittor som helst som är svenska som är sjukt mycket kaxigare än dom flästa invandrarna dessutom så har jag nästan bara utomländska kompisar eftersom dom flesta svenskarna här är antingen fjortis, tönt eller dryg och såklart finns det invandrare som är det ochså. Redigerad 2 augusti, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts