Ceone Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Religon... Ingen vet vad som händeer feter döden därför ska man inte tro något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Nu jävlar e jag arg jag har varit på resa med min tjej till tyskland och när jag kommer tillbaks står det en massa pollar i mitt namn Vem FAN!!!! e det som har varit inne på mitt konto Jag vill veta vem och en skriftlig ursäkt per PM. Redigerad 31 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nu e jag jävla arg jag har varit på resa med min tjej till tyskland och när jag kommer tillbaks står det en massa pollar i mitt namn Vem FAN!!!! e det som har varit inne på mitt konto Ingen aning okändasoldaten..Och jag tror inte att den som har varit inne på ditt konto kommer att erkänna det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nu jävlar e jag arg jag har varit på resa med min tjej till tyskland och när jag kommer tillbaks står det en massa pollar i mitt namn Vem FAN!!!! e det som har varit inne på mitt konto Jag vill veta vem och en skriftlig ursäkt per PM. Antagligen någon som har varit vid din dator eller som kan ditt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ingen aning okändasoldaten..Och jag tror inte att den som har varit inne på ditt konto kommer att erkänna det heller. Nej du har rätt men i fall, men knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Religon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Gone.. Redigerad 31 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) I'M SORRY! :'( Redigerad 31 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Förlåt alla om mitt avändar konto sagt något dumt åt er de närmaste 2 veckorna. I'M SORRY! :'( Du är inte den första som drar den vita lögnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du är inte den första som drar den vita lögnen.. VAD?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 VAD?? Åh kom igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Religion. 93% av jordens befolkning är religiösa, vilket enligt mig är en fruktansvärt skrämmande siffra. Att så många i världen är så pass dumma i huvudet... Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Gone again.. Redigerad 31 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Nu jävlar e jag arg jag har varit på resa med min tjej till tyskland och när jag kommer tillbaks står det en massa pollar i mitt namn Vem FAN!!!! e det som har varit inne på mitt konto Jag vill veta vem och en skriftlig ursäkt per PM. Kontakta admin eller nån moderator på sidan. Dom kan se från vilket IP inlägg skrevs har jag för mig. Kolla här och editera bort inläggen som inte är av dig. Edit: Ehhh om du bluffar kommer dom även se det. Redigerad 31 juli, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 VAD?? Som man bäddar får man ligga utan att dra sig ut det..Du har spammat och gjort massa onödiga topics och du tror att vi ska gå på att du var på semester med flickvännen. Tycker nästan synd om dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Du ljuger, och det är jag ganska säker på. Vilket sammanträffande, att din låtsaskompis också är jätte intresserad av pansarvagnar och vapen som kan nått om pansarvagnar, som ÄNDRAR din signatur för att du hade fel. Skulle jag ha kommit in på nåns användare skulle jag inte sitta å byta å fixa bättre signatur, inte för att jag skulle sitta å skriva genom den heller. Skulle göra en egen användare. Fast med fingrarna i kakburken. Redigerad 31 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Religion. 93% av jordens befolkning är religiösa, vilket enligt mig är en fruktansvärt skrämmande siffra. Att så många i världen är så pass dumma i huvudet... Usch. Knappast 93% som verkligen tror på skiten. Dom räknar säkert med 9 miljoner kristna i Sverige bara för vi är ett protestantiskt land i geografiboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Du ljuger, och det är jag ganska säker på. Vilket sammanträffande, att din låtsaskompis också är jätte intresserad av pansarvagnar och vapen som kan nått om pansarvagnar, som ÄNDRAR din signatur för att du hade fel. Skulle jag ha kommit in på nåns användare skulle jag inte sitta å byta å fixa bättre signatur, inte för att jag skulle sitta å skriva genom den heller. Skulle göra en egen användare. Ur busted med fingrarna i kakburken. Det e ingen från gta-sajten det e min 12 åriga lill brorsa Det e han som har letat upp mina avatarer och signaturer jag kan inte så mycke med datorn så Ni behöver inte tro mig men det e sanningen iaf. Jag har inte gjort någon poll ärligt MODERATORER: GÅR DET ATT SLÄNGA POLLARNA? Redigerad 31 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det e ingen från gta-sajten det e min 12 åriga lill brorsa Det e han som har letat upp mina avatarer och signaturer jag kan inte så mycke med datorn så 1. Varför säger du att han inte är med? Frågade jag?. 2. Inte behöver man vara geni för att hitta en bild, kopiera adressen och sedan klistra in den med -koden. Amagad! En 3 veckors lektion inom "Hur du hanterar din burk" sades just. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Det e ingen från gta-sajten det e min 12 åriga lill brorsa Det e han som har letat upp mina avatarer och signaturer jag kan inte så mycke med datorn så Ni behöver inte tro mig men det e sanningen iaf. Jag har inte gjort någon poll ärligt MODERATORER: GÅR DET ATT SLÄNGA POLLARNA? Okej! Egentligen alla gtasajtare,varför ska vi bry oss? Let's just forget this shit.. Ni kan inte heller begära att vi ska ta bort alla er inlägg eller liknande, om ni inte har ett riktigt bra skäl då. Citerade från forumets regler Tjaa,är det ett bra skäl,tycker du? Redigerad 31 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts