Geek Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vapen. Utan vapen inga krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hitler hade fått som han ville, saddam hade fortfarande suttit vid makten, mm. Om inte krig hade funnits då hade inte Saddam eller hitler varit onda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Krig, gäller dock inte mot saddam,hitler och Usama Binladin Redigerad 31 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vapen. Utan vapen inga krig. Då skulle ju dom komma på andra metoder. Helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Bort me kaxxiga invandrare !!! kaxi jevel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Då skulle ju dom komma på andra metoder. Helt klart. Hur då utan inspiration från vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vapen. Utan vapen inga krig. Du kan i princip använda allt som vapen, en sopkvast som klubba, en katt klöser ihjäl dig, "Vapen" är ett ganska brett område Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ursäkta min okunnighet, men vad är frigid? .enkelt uttryckt, motsatsen till kåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: Annat Mygg, knott, getingar och Broms.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jo sjukdomar som Aids och Cancer önskar jag att det inte fanns. Och matförgiftning (jag vet att det inte är en sjukdom ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote:Data virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du kan i princip använda allt som vapen, en sopkvast som klubba, en katt klöser ihjäl dig, "Vapen" är ett ganska brett område Jo men ofta man använder sopkvastar i krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Finns inga vapen, så tar man väll nått form av tillhygge, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Finns inga vapen, så tar man väll nått form av tillhygge, eller hur? Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Vote: Annat Mygg, knott, getingar och Broms.. Null Vote. Ta en lugn stund och fundera igenom alla alternativ. Allt har en meningen i denna värld. Det är väldigt genomtänkt.. Vem/vad det nu var som gjorde det, vilka som nu anpassade sig. Att ta bort krig hade haft många dåliga effekter. Att ta bort en specifik människa hade nog heller inte varit så bra, just den personen kanske är ett stort stöd till en annan människa som behöver det stödet. Allt har en mening.. Som ditt val, så tycker jag det var väldigt.. idiotiskt. Utan Mygg och knott hade fiskar dött ut, utan fisk hade människan vart ännu närmare svält och då finns det en matkälla mindre, och därför går det åt mer av kött och liknande, som ökar i pris pga det. Och utan vapen skulle man inte till exempel kunna jaga, utan jakt hade man inte kunna få föda, och fortfarande svält. Och som en klok person sa tidigare, hade vår planet fyllts av människor, oerhörda mängder. Och det skulle gå åt ännu mera föda, och andra material som skulle göra att resten av mänskligheten också dog ut. Så en liten detalj har stor betydelse. Weener, drömmar. "..och komma in vart man vill..", Du har inte funderat på nackdelar?. Skulle du vilja gå till en tandläkare som gör stora misstag? En mattelärare som hade IG i matte? En kirurg som blir det för att det är hög lön men som har väldigt dåligt tålamod?. Redigerad 31 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hitler hade fått som han ville, saddam hade fortfarande suttit vid makten, mm. Varken Hitler eller Saddam hade FÅTT makten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: dara virus Om det inte hade funits hade jag haft kvar all musik, bilder och skit som jag hade på min förra data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Varken Hitler eller Saddam hade FÅTT makten. Jo, Hitler tog makten på fredlig väg. Fast man kan inte sitta och argumentera såhär. Man kan tänka att om krig inte funnits hade hitler aldrig tagit värvning och då hade han aldrig kommit på idén att försöka stiga i militär rank. Han KUNDE inte stiga i rank. Vote: Person: OntiX och okändsoldat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 En väldigt irriterande fluga som surrar och sätter sig på min arm hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Nu märker man verkligen hur rasistiskt gtasajten är egentligen..men min röst hamnar på vapen. Redigerad 31 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts