Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jaså, varför vill du inte avskaffa kaxiga svenskar då? Får de vara kaxiga? Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Dom är inte lika kaxiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ok jag slutar göra pollar då. Dessutom sa jag ingen från gta sajten Snorunge. Åh nej, men dina ord är inte min lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Svenskarna? Om dom vore det då? Om jag och någon invandrare på det här forumet vore lika kaxiga,skulle du alltså vilja att han försvann mer än att jag skulle försvinna? OT: Skulle vilja är korkade människor som talar innan de tänker om saker det inte förstår sig på inte skulle finnas. Nämner inga namn.. Fast jag skulle nog vilja utrota sjukdomar och krig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: Annat Önskar att olycka inte skulle ha funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men allvarligt Kaxiga invandrare e det värsta som finns... skicka hem jävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jaså, varför vill du inte avskaffa kaxiga svenskar då? Får de vara kaxiga? Varför då? Du skulle gått förbi fredriksskans i gårkväll/natt där gick det 6 coolingar som bröt på utländska och skånska och tog upp hela vägen, och kaxade som fan med mig och 2 kompisar... antagligen så var dom väl avundsjuka för att vi bar kavaj och dom har inte råd med det eller nåt vad vet jag. otrevliga var dom iallafall. har aldrig stött på svenska som kaxar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Jaså, varför vill du inte avskaffa kaxiga svenskar då? Får de vara kaxiga? Varför då? Det bästa man kan göra när ovälkomna spammare postar massa skit är att ignorera det. Reglerna kommer få ut sin rätt och OntiX blir bannad till slut. Men ni kan ju läsa och tycka synd om honom, klick. Edit: KalleR, Men inlägg som hans och ditt skapar onödigt hets mot invandrare generellt. Ta saken i egna händer och smiska upp dom (lägg ifrån er kavajerna först) eller om dom verkar för farliga, säg att det minsa hårstrå ni bryter av mig kommer din fattiga farsa få betala för i domstolen. Redigerad 31 juli, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men allvarligt Kaxiga invandrare e det värsta som finns... skicka hem jävlarna Du har verkligen rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du skulle gått förbi fredriksskans i gårkväll/natt där gick det 6 coolingar som bröt på utländska och skånska och tog upp hela vägen, och kaxade som fan med mig och 2 kompisar... antagligen så var dom väl avundsjuka för att vi bar kavaj och dom har inte råd med det eller nåt vad vet jag. otrevliga var dom iallafall. har aldrig stött på svenska som kaxar så FY FAN DU HAR RÄTT FÖR ENGÅNGSKULL KALLER !1 AVSKAFFA KAXIGA INVANDRARE 4 THE WIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jo kanske det, men jag tycker ändå inte man ska dra alla över en kant. Så du menar att om du möter en invandrare och en svensk och båda kaxar lika mycket så ser du hellre invandraren "sluta existera"(vet att du inte har påstått det, men undrar ändå eftersom det är det ontix tycker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jo kanske det, men jag tycker ändå inte man ska dra alla över en kant. Så du menar att om du möter en invandrare och en svensk och båda kaxar lika mycket så ser du hellre invandraren "sluta existera"(vet att du inte har påstått det, men undrar ändå eftersom det är det ontix tycker) Du har helt rätt Inget rasistiskt menat men allvarlig bort med dom kaxiga jävlarna eller kasta ut några 1000 så kanske dom skärper sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Du har helt rätt Inget rasistiskt menat men allvarlig bort med dom kaxiga jävlarna eller kasta ut några 1000 så kanske dom skärper sig Vadå "jag har helt rätt"? Jag håller inte med dig. Quotade du fel eller? Edit: Jag ser inte hur din åsikt inte kan vara rasistisk? Redigerad 31 juli, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men helvete det jag menar är att dom kaxiga invandrarna ska bort resten bryr jag mig fan inte om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men helvete det jag menar är att dom kaxiga invandrarna ska bort resten bryr jag mig fan inte om Jag vet, men det jag undrade var ifall du hellre tar bort de kaxiga invandrarna än de kaxiga svenskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Svenskar kaxar inte lika mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du sa det, men om dom nu skulle det. Finns säkert någon svensk som är lika kaxig, dra inte alla över en kant. En kaxig svensk, en kaxig alban, vem ska bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 .vote: Annat frigida brudar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Svenskar kaxar inte lika mycket Att jag ens orkar, man kan inte döma ett helt folkslag efter några få människor men visst. Ibland så blir man lite less när ofta sliskiga italienare kaxar sig över att jag har kostym medan han har en träningsoverall.. Iaf här i Skellefteå är det så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 .vote: Annat frigida brudar.. Ursäkta min okunnighet, men vad är frigid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts