Jump to content

Vad önskar du inte fanns?

okändsoldat
 Share

Vad önskar du inte fanns?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Svenskarna? Om dom vore det då? Om jag och någon invandrare på det här forumet vore lika kaxiga,skulle du alltså vilja att han försvann mer än att jag skulle försvinna?

OT: Skulle vilja är korkade människor som talar innan de tänker om saker det inte förstår sig på inte skulle finnas. Nämner inga namn.. ;)

Fast jag skulle nog vilja utrota sjukdomar och krig också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså, varför vill du inte avskaffa kaxiga svenskar då?

Får de vara kaxiga? Varför då? ;)

Du skulle gått förbi fredriksskans i gårkväll/natt där gick det 6 coolingar som bröt på utländska och skånska och tog upp hela vägen, och kaxade som fan med mig och 2 kompisar... antagligen så var dom väl avundsjuka för att vi bar kavaj och dom har inte råd med det eller nåt vad vet jag. otrevliga var dom iallafall. har aldrig stött på svenska som kaxar så

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså, varför vill du inte avskaffa kaxiga svenskar då?

Får de vara kaxiga? Varför då? ;)

Det bästa man kan göra när ovälkomna spammare postar massa skit är att ignorera det. Reglerna kommer få ut sin rätt och OntiX blir bannad till slut.

Men ni kan ju läsa och tycka synd om honom, klick.

Edit: KalleR, Men inlägg som hans och ditt skapar onödigt hets mot invandrare generellt. Ta saken i egna händer och smiska upp dom (lägg ifrån er kavajerna först) eller om dom verkar för farliga, säg att det minsa hårstrå ni bryter av mig kommer din fattiga farsa få betala för i domstolen.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle gått förbi fredriksskans i gårkväll/natt där gick det 6 coolingar som bröt på utländska och skånska och tog upp hela vägen, och kaxade som fan med mig och 2 kompisar... antagligen så var dom väl avundsjuka för att vi bar kavaj och dom har inte råd med det eller nåt vad vet jag. otrevliga var dom iallafall. har aldrig stött på svenska som kaxar så

FY FAN DU HAR RÄTT FÖR ENGÅNGSKULL KALLER !1

AVSKAFFA KAXIGA INVANDRARE 4 THE WIN

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)

Jo kanske det, men jag tycker ändå inte man ska dra alla över en kant. Så du menar att om du möter en invandrare och en svensk och båda kaxar lika mycket så ser du hellre invandraren "sluta existera"(vet att du inte har påstått det, men undrar ändå eftersom det är det ontix tycker)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)

Jo kanske det, men jag tycker ändå inte man ska dra alla över en kant. Så du menar att om du möter en invandrare och en svensk och båda kaxar lika mycket så ser du hellre invandraren "sluta existera"(vet att du inte har påstått det, men undrar ändå eftersom det är det ontix tycker)

Du har helt rätt

Inget rasistiskt menat men allvarlig bort med dom kaxiga jävlarna eller kasta ut några 1000 så kanske dom skärper sig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har helt rätt

Inget rasistiskt menat men allvarlig bort med dom kaxiga jävlarna eller kasta ut några 1000 så kanske dom skärper sig

Vadå "jag har helt rätt"? Jag håller inte med dig. Quotade du fel eller?

Edit: Jag ser inte hur din åsikt inte kan vara rasistisk?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svenskar kaxar inte lika mycket

Att jag ens orkar, man kan inte döma ett helt folkslag efter några få människor men visst. Ibland så blir man lite less när ofta sliskiga italienare kaxar sig över att jag har kostym medan han har en träningsoverall.. Iaf här i Skellefteå är det så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor