leftbehind Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Sjävlmord: Rök typ 7 joint's sammtidigt och skjuta av mitt huvud efter en kvart med en deagle... Annars vill jag somna in... Du måste vara störd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoshie_Bruden Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men halo? är alla här crazy? Varför vill alla dö genom att skada sig? Det är ju bäst att dö i sömmnen utan smärta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Den perfekta döden... Hmm... Ett stort fält under tredje världskriget. (Man har skippat alla jävla gaypistoler och gevär...) Jag står ensam med mitt svärd i handen, den sista motståndaren kvar, Adolf Von Hitlerburger... Jag höjer mitt svärd och hugger honom i njuren. Under hans sista krafter hugger han av mitt huvud. Både jag och Hitlerburger dör. Jag blir känd i alla historieböcker som en hjälte... Ja, något i den stilen... Redigerad 6 augusti, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Den perfekta döden... Hmm... Ett stort fält under tredje världskriget. (Man har skippat alla jävla gaypistoler och gevär...) Jag står ensam med mitt svärd i handen, den sista motståndaren kvar, Adolf Von Hitlerburger... Jag höjer mitt svärd och hugger honom i njuren. Under hans sista krafter hugger han av mitt huvud. Både jag och Hitlerburger dör. Jag blir känd i alla historieböcker som en hjälte... Ja, något i den stilen... Du har bra fantasi iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Den perfekta döden... Hmm... Ett stort fält under tredje världskriget. (Man har skippat alla jävla gaypistoler och gevär...) Jag står ensam med mitt svärd i handen, den sista motståndaren kvar, Adolf Von Hitlerburger... Jag höjer mitt svärd och hugger honom i njuren. Under hans sista krafter hugger han av mitt huvud. Både jag och Hitlerburger dör. Jag blir känd i alla historieböcker som en hjälte... Ja, något i den stilen... Tror inte han har kraft kvar att hugga av ditt huvud men .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Du måste vara störd. Nej jag är inte "störd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 ...utföra en dansk skalle på sig själv med en så pass slående kraft att man dör. ... ? Det gjorde jag igår.. utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts